Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
11.03.2022 16:27
to 20.03.2022 14:28
to 20.03.2022 14:28
2
Bidding period
with
20.03.2022 14:28
to 26.03.2022 14:28
to 26.03.2022 14:28
3
Auction
with
28.03.2022 15:00
to 28.03.2022 15:41
to 28.03.2022 15:41
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 117 411,68 MDL
Period of clarifications:
11 Mar 2022, 16:27 - 20 Mar 2022, 14:28
Submission of proposals:
20 Mar 2022, 14:28 - 26 Mar 2022, 14:28
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a acoperișului Blocului alimentar, în cadrul IMSP Spitalul Clinic de Psihiatrie, mun. Chişinău, str. Costiujeni 3
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Mar 2022, 16:27
Date modified
18 Mar 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21053113
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a acoperișului la Blocul alimentar
Budget: 1117411.68 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: 99430d12-929d-4b06-b263-a8ecad60b11c
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 99430d12-929d-4b06-b263-a8ecad60b11c
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 99430d12-929d-4b06-b263-a8ecad60b11c
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 99430d12-929d-4b06-b263-a8ecad60b11c
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.03.22 15:01
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: 7240dd80-95df-4965-bcd0-21f8368a5c93
tenderNotice
-
anunt_de_participare_modificat.pdf
anunt_de_participare_modificat.pdf
ID: 7240dd80-95df-4965-bcd0-21f8368a5c93
tenderNotice
-
anunt_de_participare_modif.pdf
anunt_de_participare_modif.pdf
ID: 7240dd80-95df-4965-bcd0-21f8368a5c93
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: 7240dd80-95df-4965-bcd0-21f8368a5c93
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: 7240dd80-95df-4965-bcd0-21f8368a5c93
tenderNotice
tenderNotice
-
18.03.22 14:28
Date:
16 Mar 2022, 10:15
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Bună ziua. Clarificați vă rog poziția 11. Ce schimbări în resurse trebuie de aplicat ?
Answer (16 Mar 2022, 12:07):
Buna ziua.
În loc de ipsos pentru construcții se include ancoră chimică HILTI HIT-HY 150 sau analog, (consum 0.144 kg/buc)
Date:
16 Mar 2022, 17:39
Question's name:
Технология работ
Question:
Технологический процесс укладки пенополистерола и стяжки предусматривает использование большого количества воды. ( Пролив стяжки чтоб не трескалась), а также протекание последнего этажа- обеспечено на 100%. Как к этому относится "Заказчик"? и как это будет отражено в контракте?
Answer (17 Mar 2022, 10:06):
Procesul tehnologic de reparație a acoperișului Blocului Alimentar prevede inclusiv și măsuri tehnice de protejarea spațiilor inferioare a clădirii. Urmăriți instrucțiunile tehnologice și normativele tehnice de executarea lucrărilor corespunzătoare.
Date:
16 Mar 2022, 18:45
Question's name:
Гарантия на обеспечение оферты
Question:
Согласно Закона о государственных закупках №131 от 03,07,2015 Статья 68 части (1) и (2) - обеспечение оферты предоставляется перечислением на счет Заказчика или путем банковской гарантии.Почему в объявлении на участие в тендере (перечень документов) позиция №3 Гарантия на оферту- только перечисление на счет Заказчика?
Answer (17 Mar 2022, 08:36):
Autoritatea contractanta se conduce dupa prevederile art. 68 alin. (4) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice ,,Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, FORMA, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă. Astfel, legea permite autoritatii contractante de a stabili forma garantiei.
Date:
18 Mar 2022, 10:45
Question's name:
Procesul tehnologic
Question:
Proces tehnologic de asezare polisterolbetona si a sapei de ciment,precum si alte lucrari conexe, care va fi iesirea din situatie in care conditiile meteologice nu vor permite Antreprenorului se execute aceste lucrari in termen de 2 luni.
Answer (18 Mar 2022, 14:26):
Este o greseala tehnica, care va fi corectata în curând in Anuntul de participare. Durata de executare a lucrărilor contractate - 3 luni de la semnarea contractului. Acest termen de executare este indicat in contractul-model si documentatia standard al procedurii, iar termenul de valabilitate a contractului este pînă la 31.12.2022
Date:
18 Mar 2022, 10:46
Question's name:
garantia bancara
Question:
Cerinta de prezentare a garantiei este posibilă numai în cazul (a), (c), (c) alin.4 al art. 68 din prezenta Lege nr. 131 din 03.07.2015.
achizițiile publice din Republica Moldova, sub care nu se încadrează cazul nostru.
Answer (18 Mar 2022, 15:04):
Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice :
Articolul 44. (1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
(2) Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.
Articolul 65. (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă.
Articolul 68. (1) În cazul achiziţiei de bunuri, servicii şi lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, şi garanţia pentru ofertă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK