1
Enquiry period
with 10.03.2022 16:51
to 21.03.2022 10:00
2
Bidding period
with 21.03.2022 10:00
to 31.03.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 756 410 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2022, 16:51 - 21 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals: 21 Mar 2022, 10:00 - 31 Mar 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de profilare a îmbracamintei rutiere din pietriș, plombarea gropilor a îmbracamintei rutiere din beton asfaltic, reparația podețelor existente, montarea indicatoarelor rutiere, transportarea și răspindirea materialului antiderapant, curățirea zăpezii și combaterea ghetușului mecanizat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Full name
Prodan Alexandr
Contact phone
+37325922915
Purchase data
Date created
10 Mar 2022, 16:51
Date modified
12 Mar 2022, 9:37
Achizitii.md ID
21053032
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini intretinerea.pdf caiet de sarcini intretinerea.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini/borderou de lucrari
10.03.22 16:51
documentatia standart_lucrari.docx
Bidding Documents
documentatia standart pentru lucrari
10.03.22 16:51
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
10.03.22 16:51
anunt_de participare_intretinerea.pdf anunt_de participare_intretinerea.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
10.03.22 16:51
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
Formularul documentului unic de achizitie european
10.03.22 16:51
Date:
12 Mar 2022, 09:37
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (14 Mar 2022, 09:29):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.