1
Enquiry period
with 07.03.2022 15:17
to 11.03.2022 14:00
2
Bidding period
with 11.03.2022 14:00
to 16.03.2022 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 462 893 MDL
Period of clarifications: 7 Mar 2022, 15:17 - 11 Mar 2022, 14:00
Submission of proposals: 11 Mar 2022, 14:00 - 16 Mar 2022, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea corpurilor de iluminat și articolelor electrice pentru necesitățile întreprinderii
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Web site
---
The contact person
Full name
Ana Bulat
Contact phone
062187015
Purchase data
Date created
7 Mar 2022, 14:36
Date modified
9 Mar 2022, 9:29
Estimated value (without VAT)
462 893 MDL
Achizitii.md ID
21052856
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Contract period
21 Mar 2022 15:13 - 30 Dec 2022 15:13
List of positions
1)
Title
Corpuri de iluminat și articole electrice CPV: 31500000-1 - Lighting equipment and electric lamps
Quantity: 6884.0
Unit of measurement: Volt
Documents of the procurement procedure
formular_angajament de integritate.docx
Bidding Documents
-
7.03.22 15:17
formular_ofertă.doc
Bidding Documents
-
7.03.22 15:17
formular_experiență similară.docx
Bidding Documents
-
7.03.22 15:17
formular_informație generală.doc
Bidding Documents
-
7.03.22 15:17

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

VOLTA SRL

Normalized price: 251 392,13 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta cu cel mai mic preț și corespunde specificațiilor tehnice
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

HABSEV GRUP

Normalized price: 387 951,40 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Corpuri de iluminat și articole electrice
Date:
9 Mar 2022, 09:29
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 , autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 (p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a)). Reesind din premiza ca in cadrul licitatiei se solicita inclusiv echipament din Anexa 1A a HG 212/2018 rugam sa ne confirmati obligativitatea detinerii Certificatului cu nr. de Inregistrare in Lista Producatorilor EEE pentru ofertanti. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Answer (9 Mar 2022, 11:58):
Bună ziua. Da, este obligatoriu prezentarea Certificatului cu nr. de Înregistrare în Lista Producătorilor EEE pentru ofertanți.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications