Select the type of procedure
Commercial procurement
21052841
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
99 000 MDL
Period of clarifications:
7 Mar 2022, 11:59 - 11 Mar 2022, 14:00
Submission of proposals:
11 Mar 2022, 14:00 - 16 Mar 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de întreținere și reparație a sistemelor de pază, control acces și antiincendiu ale Complexului SNMFR
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, Strada N. Dimo 22/20
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Mar 2022, 11:59
Date modified
16 Mar 2022, 14:00
Achizitii.md ID
21052841
MTender ID
CPV
50410000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de măsurare, de testare şi de control
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de întreținere și reparație a sistemelor de pază, control acces și antiincendiu ale Complexului SNMFR
Budget: 99000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
9 Mar 2022, 16:00
Question's name:
Serviciile de reparatie
Question:
Buna ziua, conform pct 7 din caietul de sarcini: Prețul estimativ a serviciilor
Valoarea estimată pentru execuția serviciilor de mentinanță aferentă contractului este de:
a) Servicii de întreținere și revizie a sistemelor de pază, control acces și antiincendiu pe 9 luni – 72 000 lei
b) Servicii de reparație a sistemelor de pază, control acces și antiincendiu (lucrări efective) – 27 000 lei
Total: 99 000 lei, respectiv daca in decursul a 9 luni nu apare necesitatea de a repara sistemele, suma estimativa de 27000 nu va fi transferata pe contul OE? Astfel in oferta trebuie inclusa doar suma pentru serviciire de intretinere? Consideram ca ar fi fost mai clar daca licitatia ar fi divizata pe 2 loturi: servicii de intretinere si servicii de reperatie.
Answer (10 Mar 2022, 09:21):
Buna ziua, conform pct. 3.10.2 al Normativului în construcție moldovenesc E.03.03:2018 „Siguranța la incendii, instalații de semnalizare și avertizare la incendiu” (aprobat și pus în aplicare prin ordinul ministrului Economiei și Infrastructurii nr. 200 din 07.08.2019, cu aplicare din 16.08.2019) noțiunea de întreținere tehnică se definește ca lucrări periodic efectuate, la intervale de timp stabilite, pentru verificarea, prevenirea și, dacă este necesar, repararea instalației pentru ai menține funcționalitatea (inclusiv curățarea, calibrarea, reglarea și înlocuirea).
Reieșind din scopul achiziției publice, separarea serviciilor de întreținere de cele de reparație ar crea impedimente sau ar îngreuna îndeplinirea (asumarea) obligațiunilor contractuale de către prestator.
Reparația sistemelor/echipamentelor urmează a fi efectuate de acelaș operator economic, deoarece întreținerea tehnică și reparația, în acest caz sunt inseparabile.
Astfel în ofertă trebuie de inclus suma pentru întreținerea sistemelor plus suma pentru reparații cu completarea tabelului anexat la specificația de preț. Suma totală va constitui oferta ce urmează a fi plasată pe platforma.
Dacă pe parcursul derulării contractului nu se vor depista piese uzate, care necesită a fi înlocuite, achitări din suma de 27 000 lei nu se vor efectua.
Date:
9 Mar 2022, 16:39
Question's name:
Autorizatie eliberata de catre Inspectoratul de Politie
Question:
Buna ziua, tinem sa remarcam ca prestarea serviciilor de proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare este permisa nu doar de catre Autorizatie dar si de catre Licenta de activitate eliberata de catre Camera Licentierii de Stat, in componenta careia este stipulata permiterea prestarii serviciilor respective. Respectiv Operatorii Economici pot prezenta Autorizatia sau Licenta de activitate.
Answer (10 Mar 2022, 11:16):
Buna ziua, autoritatea contractantă solicită prezentarea obligatorie a Autorizației, prevăzute de Legea privind activitatea particulară de detectiv și de pază nr. 283-XV din 04.07.2003.
În cazul în care operatorul economic deține Licența eliberată de Camera Licențierii de Stat conform Legii privind reglementarea prin licențiere a activității de întreprinzător nr. 451-XV din 30.07.2001 (abrogată la 27.10.2017), însă Licența este valabilă pe perioada anului 2022 și prevede expres permiterea prestării serviciilor de proiectare, instalare și întreținere a sistemelor de alarmare, a componentelor acestora, precum și exploatarea dispeceratelor de monitorizare a alarmelor, atunci aceasta va fi acceptată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK