1
Enquiry period
with 04.03.2022 19:40
to 15.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 15.03.2022 12:00
to 28.03.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 656 094 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2022, 19:40 - 15 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 15 Mar 2022, 12:00 - 28 Mar 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

În cadrul acestei achiziții urmează a fi realizate următoarele lucrări:
Vor fi renovate căile de acces cu o suprafață de 1854 m2; vor renovate și construite 490 m2 de căi de acces, vor fi construite și amenajate locuri de parcare precum și locuri de joacă pentru copii cu o suprafață totală de 348 care vor conține câte 6 elemente de joacă și 4 elemente de fitness, totul va fi îngrădit și vor fi amplasate a câte 8 bănci și 8 coșuri de gunoi. Vor fi renovate și modernizate două platforme pentru colectarea selectivă a deșeurilor, va fi realizat terasamentul a 2608 m2 de gazon cu plantarea a peste 533 de arbori și arbuști. Aceste lucrări vor schimba total aspectul curților, vor întruni toate condițiile tehnice în construcție ce includ și normele de siguranță;

Va fi reabilitată curtea a 3 blocuri de locuit, reabilitarea va fi generală, astfel vor avea loc lucrări de renovare capitală a 1442 m2 de căi de acces și schimbarea a 530 m de bordură, vor fi reabilități 330 m2 de trotuar prin montarea bordurii și pavajului, va fi amenajat locul de joacă prin instalarea a 6 elemente de joacă, 4 elemente de fitness care vor fi delimitate pentru siguranță, vor fi instalate 6 bănci și urne. În cadrul lucrărilor va fi modernizată rampa de colectare a deșeului, vor fi plantați peste 227 arbori și arbuști și se va realiza terasamentul a 1115 m2 de gazon;

Urmează a fi executată renovarea a 2848 m2 de pavaj, astfel renovând integral pavajul pe strada Independenței de la strada A. Crihan până la strada A. Mateevici, pe întreaga porțiune a Zonei de Revitalizare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Denis Gudumac
Contact phone
+37323125646
Purchase data
Date created
4 Mar 2022, 19:40
Date modified
7 Mar 2022, 7:57
Achizitii.md ID
21052814
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
adr nord singerei 1-duae formular nou(1)(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1 anunt de participare(1)(1).docx
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1-declaratiero(2)(1)(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
caiet singerei 1.pdf caiet singerei 1.pdf
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1-documentatiastandardlucrari(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
forma 5 singerei 1.pdf forma 5 singerei 1.pdf
Bidding Documents
-
4.03.22 19:40
Date:
7 Mar 2022, 07:57
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (7 Mar 2022, 09:20):
Bună ziua. Această licitație prevede forma garanției ofertei numai prin scrisoare de garanție bancară. Vă rugăm să constituiți garanția ofertei prin scrisoare de garanție bancară. Menționăm că la pct. 126 din HG 638/2020 este indicat următorul lucru: 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și ESTE CONSTITUITĂ DUPĂ CUM SE MENȚIONEAZĂ ÎN DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE, prin UNA dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.
Date:
10 Mar 2022, 13:24
Question's name:
Experienta similara
Question:
Se va lua in considerare experienta similara privind amenajarea terenurilor de joaca, echipamentelor fitness? Careva solicitari la echiapmentele de joaca? Certificat de coformitate ?
Answer (12 Mar 2022, 10:03):
În cadrul licitației sunt eligibile lucrările din domeniul construcțiilor civile, industriale și inginerești. Grupul de lucru se va putea expune concret asupra experienței numai la prezentarea actelor: anexelor 12 și 13, contractelor și recepțiilor. Cerințele față de echipamentele de joacă sunt expuse în caietul de sarcini. Alte detalii pot fi consultate și analizate în proiectul tehnic care este disponibil la sediul ADR Nord. Certificate de conformitate sunt solicitate.
Date:
10 Mar 2022, 13:36
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Puteti publica caietul de sarcini in format Word?
Answer (12 Mar 2022, 10:58):
Trebuie să utilizați caietul de sarcini înaintat de la proiectant.
Date:
10 Mar 2022, 14:00
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Deviz 12.1.1 poz.8 dimensiunile bordurii 100*30*18?
Answer (12 Mar 2022, 10:59):
Conform documentației de proiect dimensiunile bordurii sunt 1000x300x180mm.
Date:
10 Mar 2022, 14:20
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
spuneti va rog pavajul ce demensiuni si ce grosime trebuie sa aiba?
Answer (12 Mar 2022, 11:01):
Conform documentației de proiect coala nr. 6 pavajul are următorii parametri: 200x100x45mm.
Date:
10 Mar 2022, 17:47
Question's name:
caiet de sarcini 10.1.1
Question:
Poz 26 F5 resursa 26.3 nu este clar includerea acestei resurse
Answer (12 Mar 2022, 11:02):
Resursa 26.3 din poziția 26 Forma 5 este prevăzută de către norma respectivă si presupune cu resurse aferente (materiale mărunte de construcții) necesare pentru executarea lucrării respective. Acest material poate fi inclusiv si substanța antiger care se utilizează la lucrări de betonare pe timp rece sau alte materiale mărunte si conform normei costul acestui material se calculează la maxim 1,5 % din costul materialelor de baza utilizate in norma respectiva.
Date:
10 Mar 2022, 17:55
Question's name:
caiet de sarcini 10.1.1
Question:
Poz 42 F5 42.1 Gard PTP 1025 este indicat 44 buc iar in F7 1 bucata Care cantitate este corecta?
Answer (12 Mar 2022, 11:03):
Lungimea îngrădirii constituie 44 m.l.
Date:
12 Mar 2022, 11:08
Question's name:
caiet de sarcini 10.1.1
Question:
Poz 26 Codul CA03G la compartimentul "к-ты к нормам" este deja aplicat coeficient pentru materiale marunte 1.015 Cum procedam cu acest coeficient in cazul dat?
Answer (14 Mar 2022, 14:26):
Resursa 26.3 din poziția 26 Forma 5 este prevăzută de către norma respectivă și presupune cu surse aferente (materiale mărunte de construcții) necesare pentru executarea lucrării respective. Acest material poate fi inclusiv și substanța antiger care se utilizează la lucrări de betonare pe timp rece sau alte materiale mărunte și conform normei costul acestui material se calculează la maxim 1,5 % din costul materialelor de baza utilizate în norma respectivă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.