Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
955 800 MDL
Period of clarifications:
4 Mar 2022, 16:39 - 16 Mar 2022, 11:00
Submission of proposals:
16 Mar 2022, 11:00 - 28 Mar 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de asigurare voluntară de sănătate a personalului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin.(1) lit.d), liniuța a 3-a din Legea nr.131/2015
Argumentare: Au fost depuse oferte care nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții decide de a iniția repetat procedura de achiziție publică privind serviciile de asigurare voluntară de sănătate a personalului.
Argumentare: Au fost depuse oferte care nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții decide de a iniția repetat procedura de achiziție publică privind serviciile de asigurare voluntară de sănătate a personalului.
Date of cancellation
16 May 2022, 9:09
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Mar 2022, 16:39
Date modified
16 May 2022, 9:09
Achizitii.md ID
21052812
MTender ID
CPV
66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de asigurare voluntară de sănătate a personalului
Budget: 955800.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK