1
Enquiry period
with 03.03.2022 11:53
to 21.03.2022 11:00
2
Bidding period
with 21.03.2022 11:00
to 04.04.2022 11:00
3
Auction
with 05.04.2022 15:00
to 05.04.2022 15:55
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 650 000 MDL
Period of clarifications: 3 Mar 2022, 11:53 - 21 Mar 2022, 11:00
Submission of proposals: 21 Mar 2022, 11:00 - 4 Apr 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Modernizarea sistemului de distribuție a agentului termic pentru încălzire și alimentare cu apă caldă menajeră (ACM) în 3 blocuri locative

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Stela Savca
Contact phone
022-436-391
Purchase data
Date created
3 Mar 2022, 11:53
Date modified
4 Mar 2022, 10:49
Achizitii.md ID
21052684
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 19 angajament privindsust. tehnica.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
duae.doc
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
caiet_de_sarcini_lucrari.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 10 graficul de execut. lucrari.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
3.03.22 11:53
Date:
4 Mar 2022, 10:49
Question's name:
Modalitatea de plata si de facturare
Question:
Buna ziua. Am dori sa concretizam daca se achita avans la semnarea contractului sau plata se face in marime de 100 % in termen de 90 zile calendaristice, din momentul semnării facturii fiscale și documentelor confirmative de executare a contractului?
Answer (4 Mar 2022, 10:57):
Bună ziua, Avansul la semnarea contractului nu se achită
Date:
4 Mar 2022, 12:29
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua. Experienta in domeniul reparatiei retelelor termice poate fi folosita ca experienta similara pentru participarea la licitatia data?
Answer (4 Mar 2022, 15:28):
Bună ziua. Conform cerințelor CS este necesar experiență cel puțin o lucrare similară executată în bloc locativ nou sau existent în ultimii 5 ani, experiența în domeniul reparației rețelelor termice exterioare nu este relevantă.
Date:
10 Mar 2022, 09:29
Question's name:
Intocmirea ofertei
Question:
Buna ziua. Sint 3 loturi, doua din ele a cite 50 devize separate si unu 26. Spune-ti va rog, putem sa compactam acele 50 de devize intr-un singur deviz, pe loturi, ca intr-un final sa fie 3 devize si nu 126. Multumesc.
Answer (10 Mar 2022, 15:59):
Buna ziua! Conform Caietului de Sarcini este necesar de prezentat devizele separate pentru coloanele verticale și pentru distribuția pe orizontală pe tip de apartamente: - Etajul 1 – apartament tip 1; tip 2; tip 3; tip 4; - Etajul 2-8 – apartament tip 1; tip 2; tip 3; tip 4; - Etajul 9 (ultimul etaj) – apartament tip 1; tip 2; tip 3; tip 4.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.