1
Enquiry period
with 28.02.2022 15:32
to 04.03.2022 17:00
2
Bidding period
with 04.03.2022 17:00
to 09.03.2022 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 416 666,70 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2022, 15:32 - 4 Mar 2022, 17:00
Submission of proposals: 4 Mar 2022, 17:00 - 9 Mar 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Uși si ferestre din PVC
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
28 Feb 2022, 15:32
Date modified
2 Mar 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21052516
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Uși si ferestre din PVC
Budget: 416666.7 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa nr 1 - specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-
28.02.22 15:32
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Bidding Documents
-
28.02.22 15:32
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
28.02.22 15:32
declaratie operator economic.docx
Bidding Documents
-
28.02.22 15:32
Date:
2 Mar 2022, 11:27
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Publicati va rog Anexa 1 specificatia tehnica si financiara privind usile si geamurile din PVC in WORD
Answer (2 Mar 2022, 11:30):
Buna ziua, Anexa nr.1 este deja publicată în varianta WORD.
Date:
2 Mar 2022, 11:39
Question's name:
-
Question:
1. D-stra solicitati "Declaratie privind termenul de Iivrare a bunurilor". Pentru aceasta declaratie, este necesar de a indica concret volumul lucrarilor. Va rugam sa publicati volumul total al lucrarilor. 2. Totodata solicitati sa prezentam dovada privind detinerea utilajului special care garanteaza executarea lucrarilor. Va rugam sa tineti cont ca, in RM exista doar 2-3 fabrici de confectionare a constructiilor din PVC. Celelalte companii sunt dealeri ai acestor fabrici. Din acest considerent, solicitam sa fie modificat acest punt prin "Prezentarea contractelor cu aceste fabrici" , totodata, va avea posibilitatea sa participe la acest tender mai multe companii.
Answer (2 Mar 2022, 15:01):
Buna ziua, 1. Declarația privind termenul de livrare a bunurilor, se întocmește în formă liberă, în care se indică termenul maxim de producere și livrare a unui lot minim de bunuri. (spre exemplu: două fererstre și o ușă, în cite zile se vor produce și livra). Volumul total al lucrărilor va reieși din necesitățile întreprinderii pe parcursul anului. 2. Solicitarea prezentării dovezii de deținere a utilajului special care garantează executarea lucrărilor reise din "Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat"- HG 351 10.06.2020, art. 91 p. 5 ,,Cerinjțe speciale de participare și modalitați de achiziții a lucrărilor și/sau serviciilor. Prin urmare, nu putem deroga de la prevederele legale.
Date:
2 Mar 2022, 11:43
Question's name:
anunt de participare
Question:
Ce aveti in vedere cand ati solicitat declaratie privind termenul de plata propus, daca, p 13 conditiile de achitare prevede, 30 zile dupa receptia bunurilor.? Va rugam sa tineti cont de toate intrebarile indicate mai sus, si sa intocmiti un caiet de sarcini conform legislatiei.
Answer (2 Mar 2022, 12:58):
Buna ziua, Prin declarația privind termenul de plată propus, se propune ca ofertantul să confirme în scris termenul de plată propus, care poate coincide cu anunțul de participare și/sau poate fi mai mare.
Date:
2 Mar 2022, 14:13
Question's name:
Achizitie!
Question:
Cum este posibil sa solicitatti in achizitia de bunuri puncte care includ prestari servicii ? Mai simplu era probabil sa solicitati inclusiv montarea si demontarea.???
Answer (2 Mar 2022, 15:02):
Buna ziua, Concursul dat se referă la achiziționarea lucrărilor de fabricare a ușilor și ferestrelor, care la rîndul său include și montarea și demontarea. A se vedea anexa nr.1.
Date:
3 Mar 2022, 11:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. In specificatia tehnica este scris: Cantitatea conform cerintelor caietului de sarcini. Publicati Va rog caietul de sarcini si/sau cantitatea si dimensiunile constructiilor din PVC si cantitatea tuturor articolelor conexe (pervazuri, glafuri, plase antimoschita, laminare constructii PVC, etc. Specificatia tehnica elaborata de Dvs. este ambigua si poate duce in eroare potentialii ofertanti, respectiv ofertele vor fi diferite si Autoritatea contractanta va intimpina dificultati la evaluaraea ofertelor, ceeea ce poate aduce la contestarea deciziei Dvs. Pulicati va rog un caiet de sarcini clar, care ar pune toti ofertantii potentiali in conditii egale.
Answer (3 Mar 2022, 17:01):
Buna ziua, Reieșind din faptul că ferestrele și ușile din PVC și materialele conexe lor se vînd la m2 și/sau metru liniar, autoritatea contractantă și-a rezervat dreptul de a solicita prețurile pentru un m2 și/sau metru liniar de produs. Fiecare ofertant va propune prețul pentru m2 și/sau metru linear conform specificației tehnice și financiare. Dumneavoastră v-ați referit la: Lucrările de înlocuire a ferestrelor cu construcții PVC se va efectua conform caietului de sarcini: ceea ce prezumă că toate lucrările care urmează să fie efectuate se vor baza pe specificația tehnică și financiară, care v-a fi transpusă în contract și care în sine și este caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.