Select the type of procedure
Commercial procurement
21052379
1
Enquiry period
with
24.02.2022 15:41
to 09.03.2022 10:00
to 09.03.2022 10:00
2
Bidding period
with
09.03.2022 10:00
to 16.03.2022 10:30
to 16.03.2022 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 120 000 MDL
Period of clarifications:
24 Feb 2022, 15:41 - 9 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals:
9 Mar 2022, 10:00 - 16 Mar 2022, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reabilitarea trotuarului din str. Calea Ieșilor, nr. 2, 13-67, sectorul Buiucani,
mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Feb 2022, 15:41
Date modified
25 Feb 2022, 11:38
Achizitii.md ID
21052379
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reabilitarea trotuarului din str. Calea Ieșilor, nr. 2, 13-67, sectorul Buiucani, mun. Chișinău
Budget: 5120000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
img_0002 caiet de sarcini.pdf
img_0002 caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
-caiet de sarcini
24.02.22 15:41
img_0003secvențe proiect.pdf
img_0003secvențe proiect.pdf
Bidding Documents
-secvețe de proiect
24.02.22 15:41
img_0001anunț de participare.pdf
img_0001anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
24.02.22 15:41
Date:
25 Feb 2022, 11:38
Question's name:
termen de garantie
Question:
In baza carui principiu a fost stabilita perioada de garantie de 10 ani?
La fel luati in considerare ca acestea sunt reparatii!
Answer (1 Mar 2022, 09:21):
Perioada de garanție se modifică și va fi stabilită pentru termen de 5 ani
Date:
4 Mar 2022, 15:55
Question's name:
Perioada de garantie a lucrarilor
Question:
Va rugam sa faceti toate modificarile privint termenul exact in documentatia anexata. Inclusiv dorim sa aflam in baza carui principiu dvs. indicati asa termen la lucrari de reabilitare (exemplu: marcajul rutier)?
Answer (7 Mar 2022, 14:38):
Se modifică pct. 15, subpct. 22 din Anunțul de participare și va avea următorul cuprins :„Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute este de minim 5 ani. În conformitate cu prevederile art. 30 a Legii RM Nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcţii, Executorul lucrărilor răspunde potrivit obligaţiilor ce-i revin pentru viciile ascunse ale lucrărilor, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrărilor, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”
Date:
4 Mar 2022, 16:21
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Specificați vă rog dacă se admite prezentarea Anexei nr.9 conform documentației standard sau este principial transferul la conturile dumneavoastră.
Answer (7 Mar 2022, 14:39):
Se admite prezentarea Anexei nr.9 conform documentației standard
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK