1
Enquiry period
with 24.02.2022 14:54
to 07.03.2022 09:00
2
Bidding period
with 07.03.2022 09:00
to 18.03.2022 09:00
3
Auction
with 21.03.2022 14:00
to 21.03.2022 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 875 000 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2022, 14:54 - 7 Mar 2022, 9:00
Submission of proposals: 7 Mar 2022, 9:00 - 18 Mar 2022, 9:00
Auction start date: 21 Mar 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Trimiterile poștale prin intermediul serviciilor de curierat (în genți sigilate cu greutatea de la 15 kg până la 30 kg (inclusiv), cu dimensiunile de 550 mm x 400 mm x 150 mm)) vor fi transmise/recepționate de la punctul de expediere, și anume, de la/către sediul central al ASP (str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău) și de la/către subdiviziunile teritoriale ale Agenției Servicii Publice (conform informației din Anexa nr. 1 la Anunțul de participare) în conformitate cu documentația de însoțire - Borderou (conform modelului din Anexa nr. 2 la Anunțul de participare) ce conține denumirea bunurilor, cantitatea, data livrării și adresa unde urmează a fi livrate.
2. La transmiterea/
recepționarea trimiterilor poștale, reprezentanții Prestatorului și al Beneficiarului vor prezenta actele de identitate sau documentele confirmative, care atestă statutul de reprezentant al fiecăruia.
3. Serviciile de curierat vor fi prestate în modul următor:
a) trimiterile poștale vor fi preluate de la sediul central al ASP (str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău) între orele 17:00 – 18:00;
b) livrarea și schimbul de trimiteri poștale în subdiviziunile teritoriale ale Agenției Servicii Publice (conform informației din Anexa nr. 1 la Anunțul de participare) vor fi efectuate între orele 9:30 – 14:00 (obligatoriu în următoarea zi după preluare);
c) predarea trimiterilor poștale recepționate din subdiviziunile teritoriale se va efectua la adresa sediului central al ASP (str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău), în intervalul de timp al orelor 15:00-18:00 (obligatoriu în ziua când a fost efectuată livrarea și schimbul de trimiteri).
4. Livrarea se va efectua prin rețeaua rutelor de deservire ale Prestatorului, care cuprinde toate raioanele și orașele Republicii Moldova.
5. Trimiterile poștale vor fi ambalate și transportate în gențile Beneficiarului sigilate cu sigiliul oferit de către Prestator.
6. Pe genți va fi indicată adresa de livrare și numărul ce va corespunde cu numărul din Actul de predare-primire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
24 Feb 2022, 14:42
Date modified
24 Feb 2022, 14:54
Estimated value (without VAT)
1 875 000 MDL
The minimum downward of the price
18 750 MDL
Achizitii.md ID
21052369
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
18 Apr 2022 14:49 - 30 Dec 2022 14:49
List of positions
1)
Title
Servicii de curierat CPV: 64120000-3 - Courier services
Quantity: 18750.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 1 la anuntul de participare.signed.pdf anexa nr. 1 la anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 1 la Anunt de participare.pdf
24.02.22 14:54
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
24.02.22 14:54
anexa nr. 1 la anuntul de participare.docx
Bidding Documents
Anexa nr. 1 la Anunt de participare.word
24.02.22 14:54
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea identitattii beneficiarilor efectivi.pdf
24.02.22 14:54
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard.word
24.02.22 14:54
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
24.02.22 14:54
anexa nr. 2 la anuntul de participare.docx
Bidding Documents
Anexa nr. 2 la Anunt de participare.word
24.02.22 14:54
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea identitattii beneficiarilor efectivi.word
24.02.22 14:54
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard.pdf
24.02.22 14:54
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
24.02.22 14:54
anexa nr. 2 la anuntul de participare.signed.pdf anexa nr. 2 la anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 2 la Anunt de participare.pdf
24.02.22 14:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Poșta Moldovei

Normalized price: 1 400 000 MDL
Status: Winner
Reason: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Muvi Express SRL

Normalized price: 1 725 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications