1
Enquiry period
with 28.02.2022 10:43
to 10.03.2022 10:30
2
Bidding period
with 10.03.2022 10:30
to 22.03.2022 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 291 258,33 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2022, 10:43 - 10 Mar 2022, 10:30
Submission of proposals: 10 Mar 2022, 10:30 - 22 Mar 2022, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD4820, MOLDOVA, Criuleni, s.Dolinnoe, Dolinnoe
Web site
---
The contact person
Full name
Sima Caterenciuc
Contact phone
022316696,079391062
Purchase data
Date created
28 Feb 2022, 10:43
Date modified
28 Feb 2022, 14:59
Achizitii.md ID
21052222
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae 06.08.semnat.pdf duae 06.08.semnat.pdf
Eligibility Criteria
-
28.02.22 10:43
ds_lucrari (3).semnat.pdf ds_lucrari (3).semnat.pdf
Bidding Documents
-
28.02.22 10:43
caet de sarcin 2022.semnat.pdf caet de sarcin 2022.semnat.pdf
billOfQuantity
-
28.02.22 14:59
Date:
28 Feb 2022, 12:27
Question's name:
Eroare Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, Va rog vedeti la caietul de sarcini - nu corespunde cu solicitarea.
Answer (2 Mar 2022, 17:08):
Buna ziua , caetul de sarcini corectat a fost anexat și publicat.
Date:
1 Mar 2022, 09:09
Question's name:
Garanția pentru ofertă și de bună execuție
Question:
dece este solicitat doar transfer la cont, pe când trebuie să fie o alegere, conform HG669 art. 127. Garanţia pentru ofertă se poate exprima în lei moldoveneşti sau în valută străină şi poate fi constituită, după cum se va preciza în documentaţia de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanţie bancară; 2) transfer pe contul autorităţii contractante; 3) cauţiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii. deci D-stre urmează să oferiți posibilitatea de a alege operatorului economic forma de prezentare a garanțiilor Asta ce ține de garanție pentru ofertă Acum argumentele pentru garanția de bună execuție Odin Ministerului de Finanțe 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. În urma celor expuse solicităm să fie modificate cerințele cu privire la garanția pentru ofertă cât și garanția de bună execuție.
Answer (2 Mar 2022, 17:04):
Сonform proces-verbal nr.1 din 18.02.2022 cu privire la stabilirea cerințelor de calificare a operatorilor economici, grupul de lucru a stabilit că: - Garanția pentru ofertă să fie de 1% prin transfer pe contul autorității contractante. - Garanția de bună execuție a contractului să fie 10% prin transfer pe contul autorității contractante.
Date:
1 Mar 2022, 15:14
Question's name:
ISO 45001
Question:
Care este necesitatea și care este gradul de obligativitate a acestui certificat în cadrul acestei proceduri de achiziție? Avînd în vedere că conform Regulamnetului cu privire la achizițiile publice de lucrări, unul din criteriile de calificare a ofertanților sunt: standardele de asigurare a calității; standardele de protecție a mediului.
Answer (2 Mar 2022, 17:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Date:
1 Mar 2022, 16:24
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Pozitia 124 -greutatea scarii este indicata 0,034kg, iar poz.126 indica vopsirea scarii pentru 0,034t. Este necesar de corectat poz.124 in 34 kg
Answer (3 Mar 2022, 09:58):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Date:
1 Mar 2022, 17:13
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. In pozitiile 132 si 134 sunt comise erori tehnice. Adica in loc de 0.051 kg - 51.0 kg, iar in loc de 0.031t - 0.051t. Se necesita corectarea acestor volume. Multumim
Answer (3 Mar 2022, 09:59):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Date:
3 Mar 2022, 13:54
Question's name:
ISO
Question:
Conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 art. 26. Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare numai referitoare la:1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;3) capacitatea economică şi financiară;4) capacitatea tehnică;5) standarde de asigurare a calității; Autoritatea contractanta poate solicita certificatele ISO 9001, 14001, 45001, doar să nu fie ca o cerință obligatorie dar facultativă. Rugăm să excludeți punctul 34 din anunțul de participare , să fie o cerință facultativă dar nu obligatorie. 6) standarde de protecție a mediului.
Answer (4 Mar 2022, 11:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Date:
3 Mar 2022, 15:21
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 33, specificati resursul?
Answer (4 Mar 2022, 11:08):
la pozitia 33 este inclus: Instalator alimentari apa - 0.89h-om, фланцы стальные приварные ф50 - 1,0buc, Grup termic de sudura de 1-14kw-0.4h-ut.
Date:
3 Mar 2022, 16:01
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Programa (Bug Bounty) privind testarea softului "Winsmeta" ca produs comercial al companiei ECOR SRL arata ca la crearea a patru subcapitole vezi exemplul (Capitolul 1.1.4.1), softul Winsmeta calculeaza matematic eronat, in unele cazuri sterge anumite resurse materiale sau de manopera. Acest fapt duce la devieri esentiale la crearea ofertelor. Va rugam sa modificati Caietul de sarcini si Valoarea estimata!
Answer (4 Mar 2022, 11:09):
Oferta va fi intocmita in conformitate cu caietul de sarcini anexat, care a fost elaborat in baza devizului de cheltuieli verificat
Date:
4 Mar 2022, 11:37
Question's name:
Raport de verificare
Question:
Prezentati raportul de verificare a Devizului
Answer (4 Mar 2022, 16:32):
a fost anexat și publicat.
Date:
4 Mar 2022, 11:44
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Poz 81, 87 si 89, care sunt resursele?
Answer (7 Mar 2022, 13:35):
Poz.81 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației, Poz.87 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației, Poz.89 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅50 mm conform specificației
Date:
4 Mar 2022, 14:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poz. 142 ce resurse include si poz. 150 tipul hidrantului?
Answer (7 Mar 2022, 13:36):
Poz.142 În poziția dată s-a luat în considerare montarea Hidrantului incendiar și Cotului cu picior pentru hidrant D=80 mm Poz.150 Costul și denumirea Hidrantului incendiar PN10/PN16, ∅80 mm, H=1500 mm sunt luate în considerare conform specificației
Date:
9 Mar 2022, 10:50
Question's name:
Hidrantul
Question:
Hidrantul este subteran sau suprateran - poz.150 ?
Answer (9 Mar 2022, 15:33):
Hidrantul este suprateran - poz.150
Date:
9 Mar 2022, 16:45
Question's name:
Puntul 24
Question:
Demonstrarea accesului la personal / un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui control al calității. Ce trebuie să demonstrăm la acest punct? Trebuie doar să anexăm contractul cu laboratorul de încercări ?
Answer (10 Mar 2022, 08:25):
Puntul 24 - Demonstrarea accesului la personal /un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigutarea unui control al calităţii : - Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul ,lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract, copie, semnat electronic
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.