Status Cancelled
Estimated value without VAT 791 966,67 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2022, 18:30 - 26 Feb 2022, 16:00
Submission of proposals: 26 Feb 2022, 16:00 - 1 Mar 2022, 16:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hartie perforată (Repetat).
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul prin cererea ofertelor de preț Nr.ocds-b3wdp1-MD-1645459639630 din „21” februarie 2022, privind achiziționarea Hirtiei perforate, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție privind achiziționarea hârtiei perforate, din motiv că suma propusă de ofertant depășește bugetul prevăzut pentru procedura dată.

Vă mulțumim pentru participare!
Date of cancellation
4 Mar 2022, 11:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
21 Feb 2022, 18:30
Date modified
4 Mar 2022, 11:15
Achizitii.md ID
21052197
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Hartie perforată
Budget: 791966.67 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.