1
Enquiry period
with 17.02.2022 09:16
to 18.02.2022 11:00
2
Bidding period
with 18.02.2022 11:00
to 22.02.2022 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 24 650 MDL
Period of clarifications: 17 Feb 2022, 9:16 - 18 Feb 2022, 11:00
Submission of proposals: 18 Feb 2022, 11:00 - 22 Feb 2022, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea serviciilor de încărcare/regenerare a cartușelor și deservire a echipamentelor IT pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Victor Pinzari
Contact phone
022859466
Purchase data
Date created
17 Feb 2022, 9:16
Date modified
17 Feb 2022, 9:16
Achizitii.md ID
21051924
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
f 3.7.docx
Bidding Documents
-Formular
17.02.22 09:16
specificații tehnice și de preț.docx
Bidding Documents
-Model specificații tehnice și de preț pentru ofertanți
17.02.22 09:16
anunt de participare cartuse.docx
tenderNotice
-Invitație de participare
17.02.22 09:16
anexa 1 - specificatii tehnice si conditii obligatorii reincarcare cartuse.docx
Technical Specifications
-Specificații tehnice
17.02.22 09:16
anunt de participare cartuse.signed.pdf anunt de participare cartuse.signed.pdf
tenderNotice
-Invitație de participare
17.02.22 09:16
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.