Select the type of procedure
Commercial procurement
21051671
1
Enquiry period
with
11.02.2022 18:30
to 22.02.2022 12:00
to 22.02.2022 12:00
2
Bidding period
with
22.02.2022 12:00
to 04.03.2022 12:00
to 04.03.2022 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 236 220,85 MDL
Period of clarifications:
11 Feb 2022, 18:30 - 22 Feb 2022, 12:00
Submission of proposals:
22 Feb 2022, 12:00 - 4 Mar 2022, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparatie curentă a Teatrului de Vară din parcul „Valea Morilor”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.A.Mateevici,77 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Feb 2022, 18:30
Date modified
17 Feb 2022, 9:39
Achizitii.md ID
21051671
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparatie curentă a Teatrului de Vară din parcul „Valea Morilor”
Budget: 5236220.85 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_participare _10_02 im dpco.semnat.pdf
anunt_participare _10_02 im dpco.semnat.pdf
Bidding Documents
-
11.02.22 18:30
caiet_sarcini_10_02 im dpco.semnat.pdf
caiet_sarcini_10_02 im dpco.semnat.pdf
Bidding Documents
-
11.02.22 18:30
declaratie.semnat im dpco (1).pdf
declaratie.semnat im dpco (1).pdf
Bidding Documents
-
11.02.22 18:30
Date:
17 Feb 2022, 09:39
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Bună ziua, este posibil de prelugit termenul de finisare a lucrărilor ?
Answer (18 Feb 2022, 11:28):
Nu putem prelungi termenul de finisare a lucrărilor
Date:
17 Feb 2022, 12:05
Question's name:
Caiet de sarcini. poz. 10 Confecții metalice. poz. 12 , poz.13
Question:
Buna ziua . Rugăm dacă e posibil de publicat schița elementelor metalice ( cronștein din metal Cr-1). Concretizați vă rog tipul de lemn pentru speteze la scaune - stejar sau frasin fiindcă de aceasta depinde costul lemnului.
Answer (18 Feb 2022, 11:35):
Cu schița elementelor metalice și întreg proiectul puteți lkua cunoștință la sediul instituției pe adresa: A.Mateevici 77A. Tipul de lemn pentru speteze la scaune - conform caietului de sarcini
Date:
18 Feb 2022, 15:16
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. În caietul de sarcini pentru spetezele la scaune este indicat stejar-frasin. Rugăm sa concretizați , stejar sau frasin? fiind că costul este diferit.
Answer (20 Feb 2022, 14:26):
Tipul de lemn pentru speteze la scaune - conform caietului de sarcini
Date:
21 Feb 2022, 14:10
Question's name:
Documentatie
Question:
Este acceptata garantia bancara emisa de o banca comerciala? sau este obligatoriu transfer la contul autoritatii contractante?
Answer (21 Feb 2022, 14:19):
Garanția de ofertă în sumă de 1 % din suma totală estimată a achiziției este obligatorie prin transfer la contul autoritatii contractante.
Rechizitele bancare pentru efectuarea transferului:
cod fiscal: 1003600090809
cod IBAN MD46ML000000002251706284,
B.C. „Moldindconbank” S.A. suc. Telecentru,
cod bancar MOLDMD2X306, Beneficiar: Î.M. ”Direcția Parcurilor Cultură și Odihnă”,
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la procedura nr. _____________ din _____________
Date:
21 Feb 2022, 14:30
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Ce utilaje trebuie sa posede operatorii economici, dupa parerea AC?
Answer (21 Feb 2022, 15:13):
Cred ca ați glumit. Ce fel de utilaje ve-ți utiliza la executarea lucrărilor? Sau dvs. lucrati fara echipamente și utilaje?
Date:
22 Feb 2022, 00:39
Question's name:
Garantia bancara.
Question:
Buna ziua!
Conform Anuntului de participare publicat de AC, pct. 4. (garantia bancara in cuantum de 1%, AC a indicat transfer la cont, insa conform Legii 131 din 03.07.2015, privind achizitiile publice, unde ofera OE, doua tipuri de garantii 1. Transfer la contul AC; 2. Scrisoare de garantie bancara; ambele obtiuni fiind obligatorii atit pentru AC, cit si pentru OE). Solicitam AC modificare pct.4, din Anuntul de participare conform obtiunilor legale, respectind libera concurenta si transparenta in cadrul gestionarii resurselor publice. In caz contrar ne rezervam dreptul pentru a contesta documentatia pentru procedura respectiva.
Multumim anticipat.
Answer (22 Feb 2022, 10:04):
Buna ziua,
În conformitate cu art.68 alin.(4) din Legea nr.131 privind achizițiile publice Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK