Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.02.2022 15:02
to 15.02.2022 09:00
to 15.02.2022 09:00
2
Bidding period
with
15.02.2022 09:00
to 28.02.2022 09:00
to 28.02.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
909 000 MDL
Period of clarifications:
4 Feb 2022, 15:02 - 15 Feb 2022, 9:00
Submission of proposals:
15 Feb 2022, 9:00 - 28 Feb 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Implanturi spinale - 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
4 Feb 2022, 15:02
Date modified
7 Feb 2022, 16:00
Achizitii.md ID
21051251
MTender ID
CPV
33180000-5 - Asistenţă funcţională
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 4 - 4.Implant p/u fuziunea articulației sacroiliece, prin tehnica percutană miniinvazivă laterală
Budget: 384000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
5.anunt de participare 21051251.pdf
5.anunt de participare 21051251.pdf
Documents history
-
5.anunt de participare 21051251.pdf
5.anunt de participare 21051251.pdf
ID: 440bd4b8-8a89-451e-be56-4976a63c2fdc
tenderNotice
-
5.anunt de participare 21051251.pdf
5.anunt de participare 21051251.pdf
ID: 440bd4b8-8a89-451e-be56-4976a63c2fdc
tenderNotice
tenderNotice
-
7.02.22 15:36
6.doc. standard new 21051251.docx
Documents history
-
6.doc. standard new 21051251.docx
ID: 029154d4-2519-4374-8d36-c991f5b1e51f
Bidding Documents
-
6.doc. standard new 21051251.docx
ID: 029154d4-2519-4374-8d36-c991f5b1e51f
Bidding Documents
-
6.doc. standard new 21051251.docx
ID: 029154d4-2519-4374-8d36-c991f5b1e51f
Bidding Documents
Bidding Documents
-
7.02.22 16:00
Date:
4 Feb 2022, 20:21
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua. Va rugam se revizuiti termenii de livrare. Dispozitivele procurate de dvs sunt specifice si scumpe. Livrarea in 3 zile presupune ca produsele trebuie sa fie mereu disponibile in stoc. Dvs garantati ca toata canttatea contractata va fi solicitata spre livrare? sau o sa lasati agentii economici cu marfa in stoc cauzandule pierderi de zeci de mi de lei? Institutia dvs este unica in tara care solicita astfel de termeni ireal de scuriti... Cand se fac achizitii prin CAPCS dvs va convin si termeni de 30 zile ... iar cand face institutia dvs direct achiziti, puneti niste termeni ireli de livrare...descurajind din start concurenta in licitatie. Doar astfel de operatii nu se fac peste noapte... chiar este atat de dificil de organizat o elimentara predictibilitate? Solicitam sa puneti livrare de cel putin 15 zile. Punetiva pentru o clipa in locul agentilor economici ... Va multumim anticipat.
Answer (7 Feb 2022, 15:32):
Bună ziua! Modificările au fost operate. O zi bună.
Date:
11 Feb 2022, 14:47
Question's name:
Set de intrumente - gartuit în folosință.
Question:
La toate loturile este necesar câte un set de instrumente gratuit în folosință, am vrea să știm dacă după utilizarea produselor acest set se returnează.
Answer (11 Feb 2022, 15:25):
După utilizarea produselor setul va fi returnat operatorului economic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK