1
Enquiry period
with 04.02.2022 15:02
to 15.02.2022 09:00
2
Bidding period
with 15.02.2022 09:00
to 28.02.2022 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 85 000 MDL
Period of clarifications: 4 Feb 2022, 15:02 - 15 Feb 2022, 9:00
Submission of proposals: 15 Feb 2022, 9:00 - 28 Feb 2022, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

2.Cușca TLIF
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
4 Feb 2022, 14:54
Date modified
7 Feb 2022, 16:00
Estimated value (without VAT)
85 000 MDL
Achizitii.md ID
21051251
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
1 Mar 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
2.1.Cușca TLIF - posibilitatea menevrării poliaxiale în spațiu discal pe inserter varianta neutră și lordotică; lungime 30-35mm; înăltime 7-9-11-13-15mm; suprafața superioară și inferioară dintată; compatibil CT și RMN; forma "banană sau rinichi" cu spațiu central gol; Material: cușcă - Titan . Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite - Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite - Catalogul producătorului p/u produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)* În ofertă se va indica codul produsului oferit p/u a putea fi identificat conform catalogului prezentat. Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare - Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare. CPV: 33184100-4 - Surgical implants
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
2.2.Set instrumente - gratuit în folosință. Componența minimă setului: 1.trusa de stelirizare specială: 1buc; 2.mâner – cheia p/u implantare: 1buc; 3.trialuri p/u fiecare mărime a cageului: 1buc; 4.chiureta discală: 1buc; 5.reamer discal ascuțit p/u fiecare mărime a cageului: 3buc; 6.reamer discal bont p/u fiecare mărime a cageului: 3buc; 7.ciocan: 1buc. Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite - Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite - Catalogul producătorului p/u produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)* În ofertă se va indica codul produsului oferit p/u a putea fi identificat conform catalogului prezentat. Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare - Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare. CPV: 33184100-4 - Surgical implants
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
7.duae (new 26.11.20) 21051251.doc
Bidding Documents
-
4.02.22 15:02
5.anunt de participare 21051251.pdf 5.anunt de participare 21051251.pdf
tenderNotice
-
7.02.22 15:36
6.doc. standard new 21051251.docx
Bidding Documents
-
7.02.22 16:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Biosistem mld

Normalized price: 55 080 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ImpulsProGroup

Normalized price: 79 420 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

MT International Group

Normalized price: 82 880 MDL
Status: Winner
Reason: ok
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

ORTOFIX

Normalized price: 84 400 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications