1
Enquiry period
with 04.02.2022 13:51
to 17.02.2022 15:00
2
Bidding period
with 17.02.2022 15:00
to 04.03.2022 16:00
3
Auction
07.03.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 74 990 EUR
Period of clarifications: 4 Feb 2022, 13:51 - 17 Feb 2022, 15:00
Submission of proposals: 17 Feb 2022, 15:00 - 4 Mar 2022, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Furnizarea următoarelor produse:
- Buldoexcavator (1 bucată) cu următoarele accesorii:
• Furci pentru paleți (1 bucată);
• Cupă de 350 mm cu dinți (1 bucată)
• Cupă de 900 mm cu dinți (1 bucată);
• Cupă de 1500 mm fără dinți (1 bucată);
• Cupa trapezoidală pentru șanțuri (1 bucată);
• Control Joystick (1 bucată)
• MSS (1 bucată);
• Picon diametru hidraulic 50 mm (1 bucată)
• Cuplare rapidă cu acționare mecanică pe brațul escavare (1 bucată);
• Scaun cu suspensie pneumatica pentru confort lombar (1 bucata);
• Aer condiționat (1 bucată);
• Lama de zăpadă (1 bucată),
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6512, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Bulboaca (r-l Anenii Noi), r. Anenii-Noi, s.Bulboaca, str. M.Eminescu,4
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Cebanu
Contact phone
076751198
Purchase data
Date created
4 Feb 2022, 13:51
Date modified
5 Feb 2022, 23:34
Achizitii.md ID
21051246
CPV
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare şi piese ale acestora
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
3. conditii speciale.pdf 3. conditii speciale.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
2. draft contract.pdf 2. draft contract.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
5. technicall offer.pdf 5. technicall offer.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
9. legal entity.pdf 9. legal entity.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
0. letter of invitation.pdf 0. letter of invitation.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
5. specificatii tehnice.pdf 5. specificatii tehnice.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
6. propunere financiara.pdf 6. propunere financiara.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
7. declaratie.pdf 7. declaratie.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
2. draft contract.pdf 2. draft contract.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
6. financial offer.pdf 6. financial offer.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
3. special conditions.pdf 3. special conditions.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
4. conditii generale.pdf 4. conditii generale.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
4. general conditions.pdf 4. general conditions.pdf
Bidding Documents
-
4.02.22 13:51
Date:
5 Feb 2022, 23:34
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
In specificatiile tehnice poz 9 indicati ca solicitati Burghiu cu d. 50 pe cind in restul actelor se cere picon, ce se solicita?
Answer (6 Feb 2022, 09:48):
Burghiu se solicita.
Date:
7 Feb 2022, 12:09
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
reesind din raspunsul ca urmeaza de propus burghiu verificati diametrul scriti 50 mm. asra e 5 cm., dar vorbind mai simplu un sfredel(burghiu) ar fi optim cu d. 400-500mm. Ar merge la sadit pomi, sapatul gropilor pentru stilpi, aici se cere de indicat si aincimea de min de lucru.
Answer (7 Feb 2022, 13:42):
Pentru precizare mai exacta, Picon se solicită, așa cum este precizat și în documentația în limba engleză.
Date:
8 Feb 2022, 10:51
Question's name:
Documentatia
Question:
Consultati va rog legea LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice. Acolo scrie foarte clar in limba romana ce documentatie trebuie sa incarcati in schimbul aberatiilor pe care le-ati incarcat dvs.
Answer (8 Feb 2022, 11:42):
Bună ziua! Având în vedere faptul că proiectul este finanțat de Programul Operațional Comuna România - Republica Moldova, documentația de atribuire ce trebuie folosită trebuie să fie în conformitate cu prevederile contractului de Grant. Prin urmare, conform art. 9.3 din contractul de grant (încheiat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Comuna Ivănești și localitatea Bulboaca) - ”The Lead Beneficiaries/Beneficiaries established in the Republic of Moldova shall apply the provisions of the Procurement and grants for European Union external actions (PRAG), including the templates and details for the types of procedures (…)”. Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Date:
8 Feb 2022, 10:54
Question's name:
Formulare
Question:
Formularele incarcate de dvs. nu corespund legii 131 privind achizitiile publice va rugam sa modificati formulare in caz contrar v-om contesta documentatia!
Answer (8 Feb 2022, 11:43):
Bună ziua! Având în vedere faptul că proiectul este finanțat de Programul Operațional Comuna România - Republica Moldova, documentația de atribuire ce trebuie folosită trebuie să fie în conformitate cu prevederile contractului de Grant. Prin urmare, conform art. 9.3 din contractul de grant (încheiat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Comuna Ivănești și localitatea Bulboaca) - ”The Lead Beneficiaries/Beneficiaries established in the Republic of Moldova shall apply the provisions of the Procurement and grants for European Union external actions (PRAG), including the templates and details for the types of procedures (…)”. Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Date:
8 Feb 2022, 10:55
Question's name:
MSS
Question:
Buna ziua. Rugam respectuos modificarea acestui puncti si reformularea optiunii in Sistemul de stabilizare a mișcării. Deoarece fiecare producator o denumeste diferit avind acelas princiiu de functionare, MSS, EHSS, SRS, s.a.
Answer (8 Feb 2022, 11:43):
Bună ziua! Având în vedere că la nivelul cererii de finanțare este prevăzut ”MSS”, documentația nu poate fi modificată.
Date:
8 Feb 2022, 12:00
Question's name:
deschiderea ofertelor
Question:
cum totuși va fi deschiderea ofertelor? le prezentăm fizic sau le încărcăm în sistem?
Answer (8 Feb 2022, 12:30):
În mod obligatoriu trebuie aduse la sediu Autorității Contractante, conform prevederilor documentației, însă documentele pot fi încărcate și în sistem.
Date:
8 Feb 2022, 13:00
Question's name:
Prezentarea actelor
Question:
Care-i sensul prezentării actelor fizic, dacă oricum le încărcăm în sistem semnate electronic, mai mult ca atât pentru data de 07-02-2022 ora 14 este preconizată așa numită licitația cu ”ciocanu”, unde ofertanții vor avea posibilitate de a mai micșora prețul. Totodată în legătură cu situația epidemiologică din țară vă propunem deschiderea ofertelor la distanță (online), oricum sunt exact aceleași acte (sau fizic sau încărcate în sistem), care apropo pot fi vizualizate de toți ofertanți. Una din principiile legii 131/15 și anume Articolul 7. Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice lit. b) transparenţa achiziţiilor publice;
Answer (8 Feb 2022, 13:31):
În conformitate cu prevederile Anexei c4b_itt_en, ofertele pot fi depuse prin 2 modalități: fie prin încărcarea ofertei pe TED eTendering website, fie în format fizic la sediul autorității contractante. Prin urmare, încărcarea documentației pe platforma aceasta: achizitii.md nu era una din opțiuni PRAG.
Date:
8 Feb 2022, 13:45
Question's name:
anuntul de participare
Question:
concretizati, livrarea utilajului se scuteste de TVA sau se aplica TVA la cota 0. Aceste notiuni sunt diferite
Answer (8 Feb 2022, 14:46):
În conformitate cu prevederile Instrucțiunilor către ofertanți.
Date:
8 Feb 2022, 21:43
Question's name:
Documentati de licitare
Question:
concretizati, livrarea utilajului se scuteste de TVA sau se aplica TVA la cota 0. Aceste notiuni sunt diferite   Răspuns (8 febr 2022, 14:46): În conformitate cu prevederile Instrucțiunilor către ofertanți. Si totusi puteti sa dati un raspuns clar, scutit de TVA sau TVA la cota 0? Scriti ca utilajul urmeaza sa fie in stoc, deci deja importat in RM, asta rezulta ca TVA a fost achitat, cind il livram beneficiarului cu prevederea scutit, atuci TVA achitat suntem impusi sa il punem in pretul de cost fara a il deduce. In cazul TVA la cota 0 e alta regula. In caz ca e scutire atunci furnizorii locali sunt exclusi din competitie. Asa se doreste?
Answer (9 Feb 2022, 10:27):
Nu se dorește excludere niciunui ofertant. În conformitate cu prevederile documentației de atribuire - ”Regimul fiscal și vamal aplicabil este următorul: Comisia Europeană și Guvernul Republicii Moldova au convenit în Acordul de finanțare să scutească integral următoarele taxe de TVA și vamale. Sub acest aspect, conform Anexei nr. 1 la HG nr. 246/08.04.2010, modificată prin HG nr. 716/23.09.2020, MO 241-245/25.09.2020 art. 845, în vigoare 25.09.2020, a fost aprobată lista proiectelor de asistență tehnică în curs, care intră sub incidența tratatelor internaționale, pentru aplicarea scutirilor de impozit venituri, accize, taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, taxe pentru bunurile care, în curs de utilizare, cauzează poluare a mediului, precum și aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere pentru bunurile și serviciile destinate acestora.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.