Select the type of procedure
Commercial procurement
21051215
1
Enquiry period
with
04.02.2022 10:25
to 15.02.2022 11:00
to 15.02.2022 11:00
2
Bidding period
with
15.02.2022 11:00
to 25.02.2022 11:30
to 25.02.2022 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 444 500 MDL
Period of clarifications:
4 Feb 2022, 10:25 - 15 Feb 2022, 11:00
Submission of proposals:
15 Feb 2022, 11:00 - 25 Feb 2022, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări : conceptul restabilirii infrastructurii stradale (accesele pietonale din str. Liviu Deleanu, sectorul Buiucani, mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Feb 2022, 10:25
Date modified
4 Feb 2022, 14:49
Achizitii.md ID
21051215
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
img_0001 anunț de participare.pdf
img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
4.02.22 10:25
img_0003 certificat de urbanism.pdf
img_0003 certificat de urbanism.pdf
Bidding Documents
-certificat de urbanism nr. 203/21 din 5.4.2021
4.02.22 10:25
img_0002 caiet de sarcini.pdf
img_0002 caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
-caiet de sarcini
4.02.22 10:25
Date:
4 Feb 2022, 14:49
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (9 Feb 2022, 10:55):
IBAN : MD11TRPCDV518410A01611AA, BIG TREZMD2X, tel. contabil - șef 022295079
Date:
4 Feb 2022, 15:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Aveti un anumit model de mobilier urban? Puteti ne prezentati noua imaginea scaunului cu numele modelului ca sa calculam corect oferta noastra?
Answer (9 Feb 2022, 10:58):
Răspuns la întrebarea dată o găsiți în proiect. Documentația de proiect poate fi solicitată la secția arhitectură și urbanism a Preturii, la adresa str. Mihai Viteazul, 2, bir.211, tel. 079818127, dl Balan Alexei
Date:
10 Feb 2022, 09:35
Question's name:
Documentatia de proiect
Question:
Buna ziua! Publicati, va rog, Documentatia de proiect in format electronic(.pdf) pentru a face corelatia intre datele proiectului si caietul de sarcini, deoarece in caietul de sarcini unele materialele sunt indicate conform normativelor GOST, la fel nu sunt indicate tipurile mixturilor de asfalt...
Answer (11 Feb 2022, 12:10):
Conform art. 47 alin. (9) din Legea privind achizițiile publice :„În cazul în care, din motive tehnice, documentaţia de atribuire nu poate fi publicată electronic, autoritatea contractantă are obligaţia de a pune documentaţia de atribuire la dispoziţia operatorului economic cît mai repede posibil, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 2 zile de la primirea unei solicitări din partea acestuia.”
În pct.15 (25) din anunțul de participare este menționat : „Documentația de proiect poate fi solicitată la secția arhitectură și urbanism a Preturii, la adresa str. Mihai Viteazul, 2, bir.211, tel. 079818127”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK