1
Enquiry period
with 31.01.2022 14:43
to 02.02.2022 10:00
2
Bidding period
with 02.02.2022 10:00
to 07.02.2022 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 50 000 MDL
Period of clarifications: 31 Jan 2022, 14:43 - 2 Feb 2022, 10:00
Submission of proposals: 2 Feb 2022, 10:00 - 7 Feb 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2022;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală (boabe, calitatea superioară); ceai verde şi negru (calitatea superioară); apă minerală plată/cu gaze în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Standard de referință: HG Nr. 101 din 30.01.2018.
Operatorul economic va prezenta oferta pentru 1 pers/pauză de cafea în conformitate cu specificațiile menționate supra.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Hariton
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
31 Jan 2022, 14:43
Date modified
31 Jan 2022, 14:43
Achizitii.md ID
21050978
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexe.docx
Bidding Documents
-
31.01.22 14:43
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
-
31.01.22 14:43
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
31.01.22 14:43
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.