Public procurement
21050514
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
1
Enquiry period
with 25.01.2022 10:14
to 28.01.2022 00:00
to 28.01.2022 00:00
2
Bidding period
with 28.01.2022 00:00
to 31.01.2022 15:00
to 31.01.2022 15:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
65 000 MDL
Period of clarifications:
25 Jan 2022, 10:14 - 28 Jan 2022, 0:00
Submission of proposals:
28 Jan 2022, 0:00 - 31 Jan 2022, 15:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
The contact person
Full name
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Contact phone
022 572 213
E-mail
Purchase data
Date created
25 Jan 2022, 9:53
Date modified
25 Jan 2022, 10:14
Estimated value (without VAT)
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21050514
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Contract period
1 Mar 2022 08:00 - 31 Dec 2022 08:00
List of positions
1)
Title
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.
Normalized price:
58 500 MDL
Status:
Winner
Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
15.02.22 12:27
Reason: Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
ID: 381cc612-bf5f-46a7-adcd-5ca88adc189b
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
ID: 3fb23069-7718-43e5-b346-29512603a7b3
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
ID: 543379d9-d543-4004-abb6-7238936d9511
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
ID: 66d836f6-417a-4a15-a1e8-c8fe83762e0f
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
ID: 7bb9947d-466e-4551-8b8c-40a892fe1e1e
Financial proposal
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
ID: b8c376ad-a232-47ea-a7f1-8075c039368b
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
cim lungu marianna.semnat.pdf
cim lungu marianna.semnat.pdf
ID: bdeab0ea-0d01-4a58-ba09-5fedb88cef84
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
duae_servicii audit.semnat.pdf
duae_servicii audit.semnat.pdf
ID: c5fe2089-4d71-4f93-b06d-98e74efaee62
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
ID: c799ff08-dfc5-49df-92b2-201e5141bf2a
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
ID: d4cf0348-f42e-49de-9fa9-b50b45fbfec1
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
ID: ecc02b5a-e453-4262-a855-5b484f35ce19
Qualification documents
Date of download:
28.01.22 09:58
Opening date:
1.02.22 23:00
2
Participant(s) name(s):
Divers Audit
Normalized price:
63 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
ID: 2790f16a-d0ac-4d08-9656-5e3ae68ce66b
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
ID: 4ca16c3c-96be-4bf7-bd55-856667ce1ab1
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
ID: 64ffbbde-8984-40b2-ae6d-16f6520d3abd
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
ID: 74bea1c4-fb02-44a1-ac2f-2fd8d97f917a
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
metodologia de audit.semnat.pdf
metodologia de audit.semnat.pdf
ID: 86ec1342-d4fe-470d-94e2-36f8051a4481
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
cv smochina liliana.semnat.pdf
cv smochina liliana.semnat.pdf
ID: 89412176-5fd0-4672-bdbd-516ab333130f
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
ID: 92068496-eddc-4a65-afa0-c52d81ea4cd2
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
ID: 9212e200-220b-409b-9fb5-d1b9bc6a43cc
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
ID: a3588066-dfb7-4180-952b-a2845c4c8a36
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
ID: a50e3285-58ce-47cc-b2fd-2c2092df2142
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
asigurare 2022.jpg
ID: ad3b578c-49f8-431e-b5f8-42fa489a5d8e
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
ID: bec1db01-f486-4fbc-92fb-11df95e9c5d2
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: e26d32fe-e52d-4f62-84f6-9fbb7032cea0
Eligibility documents
Date of download:
31.01.22 14:43
Opening date:
31.01.22 15:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK