1
Enquiry period
with 24.01.2022 17:11
to 03.02.2022 09:00
2
Bidding period
with 03.02.2022 09:00
to 14.02.2022 09:00
3
Auction
with 15.02.2022 12:00
to 15.02.2022 14:19
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 922 500 MDL
Period of clarifications: 24 Jan 2022, 17:11 - 3 Feb 2022, 9:00
Submission of proposals: 3 Feb 2022, 9:00 - 14 Feb 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru instituțiile preșcolare și Centru de Plasament ”Brândușa”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Full name
Tonu Olesea
Contact phone
026924198
Purchase data
Date created
24 Jan 2022, 17:11
Date modified
25 Jan 2022, 16:47
Achizitii.md ID
21050496
CPV
15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
-Anunț de participare
24.01.22 17:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Bidding Documents
-Documentația standard
24.01.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
-DUAE
24.01.22 17:11
Date:
25 Jan 2022, 16:06
Question's name:
info
Question:
indicati va rog numarul institutiilor si adresa de livrare a acestora
Answer (25 Jan 2022, 16:13):
Buna ziua, 6 instituții: Gradinita nr. 1 ”Albinuța” mun. Hîncești, str. Alexandru cel Bun, 51 Grădinița nr. 3 ”Alionușca” mun. Hîncești str. Mihai Sadoveanu, 1 Grădinița nr. 4 ”Andrieș” mun. Hînecști, str. Mitropolit Varlaam, 1 Grădinița nr. 6 ”Luminița” mun. Hîncești, str. Veronica Micle, 6 Grădinița nr. 7 ”Guguță” mun. Hîncești, str. Mihai Moraru, 1 Centrul de Plasament ”Brândușa” mun. Hîncești, str. Șl. Mereșenilor, 2
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.