1
Enquiry period
with 18.01.2022 15:20
to 04.02.2022 12:00
2
Bidding period
with 04.02.2022 12:00
to 18.02.2022 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 333 200 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2022, 15:20 - 4 Feb 2022, 12:00
Submission of proposals: 4 Feb 2022, 12:00 - 18 Feb 2022, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei
Guvernamentale de Plăți Electronice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Ciburciu
Contact phone
+37379020266
Purchase data
Date created
18 Jan 2022, 14:55
Date modified
18 Jan 2022, 15:20
Estimated value (without VAT)
1 333 200 MDL
Achizitii.md ID
21050209
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Contract period
1 Mar 2022 15:09 - 27 Feb 2023 15:09
List of positions
1)
Title
Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice CPV: 72500000-0 - Computer-related services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
declarația.pdf declarația.pdf
Bidding Documents
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani
18.01.22 15:20
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae
18.01.22 15:20
documentația standard dp.signed.pdf documentația standard dp.signed.pdf
Bidding Documents
documentația standard
18.01.22 15:20
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunț de parrticipare
18.01.22 15:20
Lot documents
duae.signed.pdf
duae
18.01.22 15:20
declarația.pdf
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani
18.01.22 15:20
documentația standard dp.signed.pdf
documentația standard
18.01.22 15:20
caiet de sarcini_2022-2023.semnat.signed.pdf
caiet de sarcini
18.01.22 15:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICS "QSystems" SRL

Normalized price: 1 333 200 MDL
Status: Winner
Reason: conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications