1
Enquiry period
with 18.01.2022 14:28
to 22.01.2022 09:34
2
Bidding period
with 22.01.2022 09:34
to 26.01.2022 10:04
3
Auction
27.01.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 166 650 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2022, 14:28 - 22 Jan 2022, 9:34
Submission of proposals: 22 Jan 2022, 9:34 - 26 Jan 2022, 10:04

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Apă potabilă, purificată, îmbuteliată ermetic, necarbogazificată, 19 Litri, pentru a. 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
18 Jan 2022, 14:28
Date modified
19 Jan 2022, 0:15
Achizitii.md ID
21050199
CPV
15900000-7 - Băuturi, tutun şi produse conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Declarație apa potabila 19 litre a. 2022.docx
Bidding Documents
- Declarație apa potabila 19 litre a. 2022.docx
18.01.22 14:28
Anunț de participare apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf Anunț de participare apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare apa potabila 19 litre a. 2022.pdf
18.01.22 14:28
Contract model apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf Contract model apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf
Draft contract - special conditions
- Contract model apa potabila 19 litre a. 2022.pdf
18.01.22 14:28
Declarație apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf Declarație apa potabila 19 litre a. 2022.signed.pdf
Bidding Documents
- Declarație apa potabila 19 litre a. 2022.pdf
18.01.22 14:28
Specificații tehnice f-4.1. - 4.2.docx
Technical Specifications
- Specificații tehnice f-4.1. - 4.2.docx
18.01.22 14:28
Specificații tehnice f-4.1. - 4.2.signed.pdf Specificații tehnice f-4.1. - 4.2.signed.pdf
Technical Specifications
- Specificații tehnice f-4.1. - 4.2.signed.pdf
18.01.22 14:28
Date:
19 Jan 2022, 00:15
Question's name:
Intrebare
Question:
In fiecare an analizam aceasta licitatie si tot ne intrebam daca autoritatea contractanta cunoaste costul a 75 de utilaje pentru apa si deservirea lor anuala ? De unde luati aceste cerinte ?
Answer (20 Jan 2022, 08:18):
Ca răspuns la clarificarea Dvs vă comunicăm că, cerințele și specificațiile tehnice stipulate în invitație, reies din nevoile și necesitățile instituției, planificate pentru anul curent de gestiune, cât și din experiența acumulată pe parcursul anilor precedenți de activitate. Tot odată Vă comunicăm că, pe teritoriul R.M. majoritatea companiilor specializate realizează astfel de cerințe, prin urmare problema nu se expune în aceasta latura.
Date:
20 Jan 2022, 10:23
Question's name:
Intrebare
Question:
Stimate autoritate contractanta , in mediu un utilaj costa 3000-4000 MDL cu TVA. Suma investitiei pentru astfel de licitatie este mai mare decit valoare contractului . La fel dumneavostra nici macar nu garantati conform contractului ca veti achizitiona deplin toata cantitatea anuala . Dumnevoastra aveti deja 3 ani la rind doar un participant la licitatii , va aranjează acest lucru ?
Answer (21 Jan 2022, 09:34):
Repetat vă comunicăm că, instituția stabilește condițiile și cerințele pentru desfășurarea procedurilor de achiziții, reieșind din necesități stabilite pentru anul de gestiune. Achiziționarea utilajelor ce nu țin de acordarea asistenței medicale populației din regiunea de nord a R.M. nu poate fi efectuată. Cantitatea contractată a buteliilor pentru anul 2021 a fost achiziționată integral.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.