Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 128 200 MDL
Period of clarifications:
19 Jan 2022, 17:03 - 28 Jan 2022, 17:10
Submission of proposals:
28 Jan 2022, 17:10 - 21 Mar 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lucrări de construcţii de conducte de alimentare cu gaz
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Modificarea criteriului de atribuire sau a factorilor de evaluare ,prevăzuţi în cadrul invitaţiei/anunţului de participare.
Date of cancellation
21 Jan 2022, 9:25
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2000, MOLDOVA, Floreşti, locality, Floreşti, str. Ştefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jan 2022, 10:09
Date modified
21 Jan 2022, 9:26
Achizitii.md ID
21050175
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de construcţii a gazoductului din satul Rubleniţa raionul Soroca
Budget: 2128200.0 MDL
Cancelled
Date:
20 Jan 2022, 11:31
Question's name:
Licitație electronică
Question:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Answer (20 Jan 2022, 14:25):
Bună ziua! Prin prezentul, ţinem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată deplin şi în acest sens Vă informăm că, achiziţia de bunuri, servicii şi lucrări în sectorul energetic cade sub incidenţa prevederilor LEGII Nr.74 din 21.05.2020 privind achiziţiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor şi serviciilor poştale Publicat: 26.06.2020 în Monitorul Oficial Nr. 153-158.
Prin urmare specificăm faptul că Entitatea contractantă are dreptul de a utiliza licitaţia electronică deoarece specificaţiile tehnice au fost definite cu precizie în caietul de sarcini. Totodată menţionăm că licitaţia dată prevede achiziţia lucrărilor şi nu a serviciilor care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări.
Date:
20 Jan 2022, 14:33
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
pentru evitarea interpretarilor la evaluarea ofertelor venim cu cererea sa fie publicata forma 5 desfasurata. precizam ca unele norme prevad materiale marunte si aici vin interpretari diferite. solicitam forma 5 doar cu normele de consum
Answer (21 Jan 2022, 08:37):
Bună ziua! Prin prezentul, ţinem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată, prin urmare forma 5 desfasurată a fost suplimentar publicată şi o puteţi descărca din lista de documente.
Date:
20 Jan 2022, 16:13
Question's name:
documentatie
Question:
Achitarea lucrărilor se va efectua treptat, la prezentarea proceselor verbale de executare a lucrărilor sau la sfirșit, după semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor?
Answer (21 Jan 2022, 07:52):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK