1
Enquiry period
with 06.01.2022 21:42
to 14.01.2022 17:16
2
Bidding period
with 14.01.2022 17:16
to 16.01.2022 19:16
3
Auction
with 17.01.2022 14:14
to 17.01.2022 14:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 4 125 MDL
Period of clarifications: 6 Jan 2022, 21:42 - 14 Jan 2022, 17:16
Submission of proposals: 14 Jan 2022, 17:16 - 16 Jan 2022, 19:16
Auction start date: 17 Jan 2022, 14:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Organizare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Coteț
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
Date modified
11 Jan 2022, 16:54
Estimated value (without VAT)
4 125 MDL
The minimum downward of the price
41 MDL
Achizitii.md ID
21049743
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Piata Garii 3
Contract period
24 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Organizare CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Declaratie Operator Economic
Technical Specifications
Declaratie Operator Economic
6.01.22 21:42
Rechizite de birou_Anunt
Technical Specifications
Rechizite de birou_Anunt
6.01.22 21:42
Anexa nr.1
Technical Specifications
Anexa nr.1
6.01.22 21:42
FORMULARUL F3.9
Technical Specifications
FORMULARUL F3.9
6.01.22 21:42
Anexa nr.1 - varianta 2
Technical Specifications
Modificat
11.01.22 16:54
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 3 287,50 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul privind achiziționarea rechizitelor de birou, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 1 - Accesorii de birou, Lotul 2 - Articole din hârtie și Lotul 5 – Organizare, pe ofertantul SRL „Crafti Business”, care a prezentat cel mai scăzut preț și s-a conformat cerințelor de calificare. 2. A descalifica pe ofertantul SRL „Casa Moroșanu” la Lotul 3 - Calculator și accesorii, reieșind din faptul că nu s-a conformat cerințelor de participare și nu a depus Declarația cu privire la termenul de livrare, Declarația termenul de plată și Declarația privind experiența similară, precum și de a evalua următorul ofertant care a depus cel mai mic preț. 3. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 4 - Mape, pe ofertantul SRL „Birovits”. 4. A anula Lotul 6 - Ceas de perete, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 3 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 3 544,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications