1
Enquiry period
with 06.01.2022 21:42
to 14.01.2022 17:16
2
Bidding period
with 14.01.2022 17:16
to 16.01.2022 19:16
3
Auction
with 17.01.2022 13:55
to 17.01.2022 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 77 770,83 MDL
Period of clarifications: 6 Jan 2022, 21:42 - 14 Jan 2022, 17:16
Submission of proposals: 14 Jan 2022, 17:16 - 16 Jan 2022, 19:16
Auction start date: 17 Jan 2022, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mape
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Coteț
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
Date modified
11 Jan 2022, 16:54
Estimated value (without VAT)
77 770,83 MDL
The minimum downward of the price
777 MDL
Achizitii.md ID
21049743
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Piata Garii 3
Contract period
24 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Mape CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Declaratie Operator Economic
Technical Specifications
Declaratie Operator Economic
6.01.22 21:42
Rechizite de birou_Anunt
Technical Specifications
Rechizite de birou_Anunt
6.01.22 21:42
Anexa nr.1
Technical Specifications
Anexa nr.1
6.01.22 21:42
FORMULARUL F3.9
Technical Specifications
FORMULARUL F3.9
6.01.22 21:42
Anexa nr.1 - varianta 2
Technical Specifications
Modificat
11.01.22 16:54
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 66 050 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul privind achiziționarea rechizitelor de birou, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 1 - Accesorii de birou, Lotul 2 - Articole din hârtie și Lotul 5 – Organizare, pe ofertantul SRL „Crafti Business”, care a prezentat cel mai scăzut preț și s-a conformat cerințelor de calificare. 2. A descalifica pe ofertantul SRL „Casa Moroșanu” la Lotul 3 - Calculator și accesorii, reieșind din faptul că nu s-a conformat cerințelor de participare și nu a depus Declarația cu privire la termenul de livrare, Declarația termenul de plată și Declarația privind experiența similară, precum și de a evalua următorul ofertant care a depus cel mai mic preț. 3. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 4 - Mape, pe ofertantul SRL „Birovits”. 4. A anula Lotul 6 - Ceas de perete, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 66 057,08 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 72 700 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

ARTISORO

Normalized price: 73 480 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Casa Morosan

Normalized price: 77 498,92 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Lot 4 Mape
Date:
13 Jan 2022, 16:29
Question's name:
Clipbord A4 diverse culori
Question:
din plastic, PP foam, din PVC ?
Answer (13 Jan 2022, 16:39):
Plastic
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications