1
Enquiry period
with 06.01.2022 21:16
to 15.01.2022 17:00
2
Bidding period
with 15.01.2022 17:00
to 18.01.2022 17:00
3
Auction
with 19.01.2022 14:00
to 19.01.2022 14:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 191 666,67 MDL
Period of clarifications: 6 Jan 2022, 21:16 - 15 Jan 2022, 17:00
Submission of proposals: 15 Jan 2022, 17:00 - 18 Jan 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse de gospodarie

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Coteț
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
6 Jan 2022, 21:12
Date modified
14 Jan 2022, 12:01
Achizitii.md ID
21049741
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Produse de gospodarie
Budget: 191666.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anexa nr.1
Technical Specifications
Anexa nr.1
6.01.22 21:16
Produse de gospodarie_Anunt
Eligibility Criteria
Produse de gospodarie_Anunt
6.01.22 21:16
FORMULARUL F3.9
Technical Specifications
FORMULARUL F3.9
6.01.22 21:16
Declaratie Operator Economic
Technical Specifications
Declaratie Operator Economic
6.01.22 21:16
Anexa nr.1 - Varianta2
Technical Specifications
Anexa nr.1 - Varianta2 Modificat
12.01.22 09:58
Produse de gospodarie_Anunt varianta 2
Technical Specifications
Produse de gospodarie_Anunt varianta 2
14.01.22 12:01
Date:
11 Jan 2022, 17:07
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Pahar hârtie de unica folosința 166ml (100 buc) - trebuie sa fie fix 166 ml
Answer (12 Jan 2022, 09:57):
Buna ziua, Specificatia tehnică a fost modificată. Operatorul economic poate oferta pahare din hartie 160-170ml
Date:
11 Jan 2022, 17:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Mostre cu titlu gratuit la 30 de pozitii de produse? aceste produse nu vor fi returnate?
Answer (12 Jan 2022, 09:20):
Buna ziua, Prezentarea mostrelor se va face la solicitare.
Date:
13 Jan 2022, 09:30
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Mostrele solicitate vor fi prezentate si in urma careia operatorul economic nu va fi desemnat cistigator, ca urmare mostrele vor fi returnate?
Answer (13 Jan 2022, 12:03):
Bună ziua, Mostrele vor fi returnate operatorului economic care nu va fi desemnat cistigator. Menționăm că solicitarea mostrelor are ca scop testarea, iar la returnare unele produse vor fi dezambalate.
Date:
13 Jan 2022, 14:16
Question's name:
Documentele obligatorii
Question:
Va rugam sa va conformati documentelor ofligatorii si formatului nou care exista si sa faceti schimbarile necesare in anunt.Documentele 3.1/3.9/4.1/4.2 si altele nu exista si deci nu sunt conforme .
Answer (13 Jan 2022, 18:09):
Bună ziua, Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15-09-2021 a fost aprobat "În scopul asigurării aplicării unei metodologii unice privind procedurile de achiziţii publice de bunuri și servicii, în temeiul art. 50 din LEGEA NR. 131/2015 PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE". În conformitate cu Legea nr. 131/2015, art.5 „Excepţii” alineatul 1 litera a) “Prevederile prezentei legi nu se aplică contractelor de achiziții publice atribuite de autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Astfel, entitățile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități pot utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Totodată entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității. Utilizarea DUAE NU ESTE OBLIGATORIE pentru autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Prin urmare, în cadrul acestei proceduri de achiziție vor fi utilizate formularele indicate în documentația de atribuire.
Date:
14 Jan 2022, 07:53
Question's name:
Anunt
Question:
Va rugam sa menționați in anunț pentru ofertanți ca toate documentele depuse trebuie sa fie semnate cu semnătura electronica. In caz contrar documentele nu au putere juridică.
Answer (14 Jan 2022, 11:58):
Buna ziua, Invitatia de participare a fost modificata.
Date:
14 Jan 2022, 12:54
Question's name:
Caiet de sarcini!
Question:
Prosop hirtie dispenser 1str. ce tip sa fie Z sau V?
Answer (14 Jan 2022, 14:42):
Se accepta ambele variante.
Date:
14 Jan 2022, 14:56
Question's name:
Caiet de sarcini!
Question:
Nu este corect, sunt diferite ca caracteristica si ca dimensiuni
Answer (14 Jan 2022, 15:33):
Bună ziua, Produsul ofertat trebuie să corespundă cu specificatia solicitată în anexa nr.1 "Prosop de hârtie p/u dispenser, în 1 strat, pliabile, din celuloză, 200 bucăți în set". Z sau V nu contează. Dispenserele noastre sunt universale, putem incărca ambele variante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.