1
Enquiry period
with 21.12.2021 13:09
to 27.12.2021 14:00
2
Bidding period
with 27.12.2021 14:00
to 03.01.2022 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 130 000 MDL
Period of clarifications: 21 Dec 2021, 13:09 - 27 Dec 2021, 14:00
Submission of proposals: 27 Dec 2021, 14:00 - 3 Jan 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de încărcare și reginerare a cartușelor, repararea imprimantelor, pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
The contact person
Full name
Jora Vitalie
Contact phone
+37322852670
Purchase data
Date created
21 Dec 2021, 13:02
Date modified
25 Dec 2021, 18:20
Achizitii.md ID
21049057
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anunt
tenderNotice
Anunt
21.12.21 13:09
Date:
25 Dec 2021, 18:20
Question's name:
Condițiile generale de prestare a serviciului
Question:
Rugam unele explicatii: Condițiile generale de prestare a serviciului Punct 1.Prestarea serviciilor de regenerare și încarcare a cartuşelor se realizează la locaţia Beneficiarului. Doar la punct 2.1 La transferul cartuşelor pentru regenerare și încarcare de la Beneficiar către Prestatorul de servicii (Prestatorul), precum şi în timpul transferului cartuşelor regenerate şi încarcate de la Prestatorul de servicii la Beneficiar, se semnează o act de acceptare şi transfer. Concretiza va rog unde se realizează Prestarea serviciilor ?Ms anticipat.
Answer (27 Dec 2021, 09:14):
Buna ziua, Prestarea serviciilor de regenerare și încarcare a cartuşelor se realizează la locaţia Beneficiarului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.