1
Enquiry period
with 16.12.2021 18:52
to 20.12.2021 16:30
2
Bidding period
with 20.12.2021 16:30
to 23.12.2021 17:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 144 000 MDL
Period of clarifications: 16 Dec 2021, 18:52 - 20 Dec 2021, 16:30
Submission of proposals: 20 Dec 2021, 16:30 - 23 Dec 2021, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestatorul va asigura servicii de spălare, dezinfecţie, nescrobire, uscare şi călcare, conform Caietului de sarcini și cerinţelor sanitar epidemiologice. Serviciile se vor presta cu transportul prestatorului pe perioada lunilor ianuarie-decembrie 2022. Timpul pentru ridicarea articolelor murdare și eliberarea celor curate se va efectua de 2ori/săptămână sau la necesitate, 08:00-15:00, zilele vor fi stipulate expres în momentul semnării contractului. Termenul de executare a comenzii - 4 zile calendaristice.
Lenjeria trebuie sa fie sortată pe secții.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina MĂMĂLIGĂ
Contact phone
+37367412255
Purchase data
Date created
16 Dec 2021, 18:25
Date modified
17 Dec 2021, 10:26
Estimated value (without VAT)
144 000 MDL
Achizitii.md ID
21048832
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Contract period
1 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de spălare și uscare a lenjeriei de pat, pături/ plapome și echipament medical CPV: 98310000-9 - Washing and dry-cleaning services
Quantity: 12000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DREAMGREEN

Normalized price: 138 000 MDL
Status: Winner
Reason: În baza Deciziei de atribuire a contractului de achiziție publică de mică valoare nr. 01 din 28.12.2021, se consideră conformă cerinţelor oferta depusă, deoarece corespunde criteriului de atribuire aplicat: prețul cel mai scăzut per lot, corespunde tuturor termenilor, condiţiilor, specificaţiilor din documentele de atribuire, neavând abateri esenţiale.
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications