1
Enquiry period
with 15.12.2021 09:43
to 20.12.2021 08:00
2
Bidding period
with 20.12.2021 08:00
to 24.12.2021 08:00
3
Auction
with 27.12.2021 08:00
to 27.12.2021 14:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 175 640 MDL
Period of clarifications: 15 Dec 2021, 9:43 - 20 Dec 2021, 8:00
Submission of proposals: 20 Dec 2021, 8:00 - 24 Dec 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consumabile medicale pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Web site
---
The contact person
Full name
Raional Spital
Contact phone
078877402
Purchase data
Date created
15 Dec 2021, 9:43
Date modified
15 Dec 2021, 10:56
Achizitii.md ID
21048687
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Termometre
Date:
15 Dec 2021, 10:56
Question's name:
Lot
Question:
Va rugam sa despartiti termometre de higrometre. au diferite domenii de administrare
Answer (15 Dec 2021, 11:45):
Grupul de lucru a decis ca in lotul respectiv sa fie incluse consumabile care au actiune de " a masura " , higrometru -masoara umiditatea, termometru-temperatura
Date:
15 Dec 2021, 12:58
Question's name:
Lot 15 Test antidrog
Question:
Buna ziua, Se solicita 50 buc sau 50 seturi?
Answer (15 Dec 2021, 15:53):
Buna ziua! Se solicita 50 de bucati de teste antidrog.
Date:
15 Dec 2021, 13:33
Question's name:
Lot 14
Question:
Vă rugăm să desparțiți termometre de higrometre - restricționați accesul egal la procedură a operatorilor economici, creînd obstacole de concurență între operatorii economici.
Answer (16 Dec 2021, 08:35):
Tehnic nu este posibil de efectuat modificarea solicitata. https://support.achizitii.md/support-achizitii/10-actiunile-autoritatii-contractante-pe-parcursul-desfasurarii-unei-proceduri/ - în perioada de actualizare este disponibilă redactarea procedurii și sunt permise următoarele modificări: – adăugarea altor documente sau înlocuirea documentelor încărcate anterior; – majorarea termenilor (este necesar să măriți proporțional primele două perioade); – modificarea denumirii/descrierii loturilor. Alte modificări (valoarea bugetului, cantitatea de produse, adăugarea sau eliminarea loturilor, modificările din perioada de necesitate, micșorare termenilor, pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie, etc.) nu sunt posibile după publicarea procedurii. Multumim pentru intelegere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.