Select the type of procedure
Commercial procurement
21048672
1
Enquiry period
with
14.12.2021 16:25
to 01.01.2022 17:34
to 01.01.2022 17:34
2
Bidding period
with
01.01.2022 17:34
to 22.01.2022 17:34
to 22.01.2022 17:34
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 692 185,66 MDL
Period of clarifications:
14 Dec 2021, 16:25 - 1 Jan 2022, 17:34
Submission of proposals:
1 Jan 2022, 17:34 - 22 Jan 2022, 17:34
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea articolelor parafarmaceutice și dispozitivelor medicale întru realizarea Programului Naţional de control al cancerului pentru anul 2022 (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Dec 2021, 16:25
Date modified
30 Dec 2021, 17:34
Achizitii.md ID
21048672
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 21b70ad1-ce80-488e-b5b0-9957c080396d
Bidding Documents
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: 21b70ad1-ce80-488e-b5b0-9957c080396d
Bidding Documents
Bidding Documents
-
30.12.21 17:34
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 564ebcf5-89f8-4428-b6b3-c002d93d8884
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: 564ebcf5-89f8-4428-b6b3-c002d93d8884
Bidding Documents
Bidding Documents
-
30.12.21 17:34
formularele.xlsx
Documents history
-
formularele.xlsx
ID: 942444bc-adf0-4c14-bcc5-02932bebfe55
Bidding Documents
-
formularele.xlsx
ID: 942444bc-adf0-4c14-bcc5-02932bebfe55
Bidding Documents
Bidding Documents
-
30.12.21 17:34
Date:
14 Dec 2021, 16:45
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
Revizuiti va rog valoarea estimativa la seringi. este deminuata
Answer (30 Dec 2021, 16:22):
Valoarea estimată pentru lotul nr. 1 nu poate fi modificată, având în vedere că mijloacele financiare sunt alocate din bugetul de stat. Realocarea mijloacelor financiare va fi posibilă numai în cazul
în care vor exista mijloace financiare suplimentare, după atribuirea lotului nr. 2.
Date:
15 Dec 2021, 11:17
Question's name:
Analizator Flow-citometru
Question:
Cerinta: Garantie cu piese, accesorii si consumabile incluse pentru minim 24 luni - da
Accesoriile si consumabilele nu pot fi oferite sub garantie. Posibil se are in vedere se fie asigurat cu piese, accesorii si consumabile dar contra plata. Rugam sa clarificati acest moment
Answer (30 Dec 2021, 17:32):
Da, Să fie asigurată mentenanța preventivă și colectivă a dispozitivului medical conform recomandărilor producătorului cu toate piesele, incluse în prețul de achiziționare a dispozitivului pe o perioadă de minim 24 luni
Date:
15 Dec 2021, 13:03
Question's name:
Specificatii pentru seringi.
Question:
Clarificati va rog daca seringi trebuie sa fie cu garnitura (tip de 3 piese) sau fara? Daca de 3 piese, garnitura trebuie sa contine latex sau fara? Indicati va rog marime pentru ac. Se accepta seringi de 3 ml? Indicati va rog niste cerinte si pentru materia prima de seringi (netoxic???, apirogen???) Ce fel de conexiune pentru ambou solicitati (Luer Lock, Luer Slip)?
Answer (30 Dec 2021, 16:16):
Menționăm că specificația tehnică pentru lotul nr. 1 seringi, a fost modificată. Verificați caietul de sarcini ce va fi atașat, imediat ce va permite sistemul.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK