Status Cancelled
Estimated value without VAT 936 900 MDL
Period of clarifications: 10 Dec 2021, 15:46 - 20 Dec 2021, 16:00
Submission of proposals: 20 Dec 2021, 16:00 - 3 Jan 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentaţia de atribuire
Date of cancellation
11 Jan 2022, 15:30
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bulicanu
Contact phone
022-26-94-54
Purchase data
Date created
10 Dec 2021, 15:46
Date modified
11 Jan 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21048492
CPV
79521000-2 - Servicii de fotocopiere
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
13 Dec 2021, 12:16
Question's name:
Echipamente
Question:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Answer (15 Dec 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Date:
13 Dec 2021, 12:16
Question's name:
Echipamente
Question:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Answer (15 Dec 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Date:
13 Dec 2021, 12:32
Question's name:
Perioada de implementare
Question:
Buna ziua! Conform cerințelor după semnarea contractului in decurs de 20 zile operatorul economic este obligat sa instaleze toate echipamentele in sediile ASP. Este posibil de mărit perioada? In cazul semnării contractului este necesar de adus echipamentele de efectuat toate procedurile de vamale si apoi de instalat. In perioada sărbătorilor acest termen este imposibil! Solicitam modificarea termenului nu mai puțin de 40 zile. In caz contrar Dvs. facilitați compania cu care aveți contractul semnat si care deja are echipamentele instalate la Dvs.
Answer (15 Dec 2021, 11:25):
Bună ziua. Perioada nu poate fi extinsă. Sunt necesitățile ASP pentru asigurarea garantată a procesului tehnologic de prestare a serviciilor.
Date:
15 Dec 2021, 12:52
Question's name:
Specificatiile tehnicii de printar
Question:
Buna ziua! Va rog sa ne informati daca este principiala optiunea de copiator pentru modelele de echipamente in locatiile unde ele sunt utilizate doar ca imprimante? Pentru anii 2016-2021 au fost 3 tipuri de echipamente: Imprimanta A4 , Multifunctional A4 si Multifunctional A3. Va rog sa ne confirmati daca este posibila participarea cu imprimante A4 in locatiile conform cerintelor pentru licitatiile 2016-2021.
Answer (20 Dec 2021, 15:57):
Bună ziua. Tipul și cantitatea echipamentului prezentat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor indicate în documentația de atribuire: - Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); - Cerințele tehnice față de echipament destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); - Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Date:
15 Dec 2021, 15:13
Question's name:
Livrare
Question:
cheltuielile pentru livrarea echipamentelor, in locatiile prevazute de contract cine le suporta? Livrarea in 39 locatii, ceea ce inseamna intreg teritoriul republicii, ulterior preluarea echipamentelor la finalizarea contractului (1 an de zile) presupun costuri mari care pe linga investitia in echipamente nu orice companie isi poate asuma.
Answer (20 Dec 2021, 15:58):
Bună ziua. Toate cerințe obligatorii pentru prestarea serviciilor de imprimare și copiere alb/negru pentru anul 2022 sunt prezentate în Anunțul de participare și Anexele nr.1-6 la Anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.