1
Enquiry period
with 09.12.2021 10:37
to 17.12.2021 16:00
2
Bidding period
with 17.12.2021 16:00
to 23.12.2021 12:00
3
Auction
with 24.12.2021 14:00
to 24.12.2021 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 210 000 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2021, 10:37 - 17 Dec 2021, 16:00
Submission of proposals: 17 Dec 2021, 16:00 - 23 Dec 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

- Tipul pazei – gardian public.
- Numărul posturilor/durata 1/24 ore.
- Timpul pazei 08:00 – 08:00 (luni – duminică și sărbători).
- Orele de pază medie în lună - 732.
- Numărul gardienilor antrenați la paza – 1.
- Gardianul va efectua regimul de trecere în incinta obiectivului a lucrătorilor şi vizitatorilor, va asigura paza și ordinea publică la obiectivul păzit,
- efectuează monitorizarea video a obiectivului păzit.
- Gardienii urmează să fie echipaţi cu mijloace speciale (baston de cauciuc, uniformă, lanternă, telefon mobil corporativ).
- Personalul de pază trebuie să deţină:
- certificate obţinute în urma absolvirii unor cursuri de calificare
- Prestatorul va asigura următoarea dotare minimă a postului de pază:
- uniformă şi însemne specifice pentru personalul de pază;
- baston de cauciuc (plastic);
- lanternă,
- mijloace de comunicaţie care să asigure legătura cu dispeceratul şi echipajele de intervenţie.
- Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a intervenţiei (personal, mijloace de transport – nu mai puțin de 2 automobile de serviciu p/u grupele intervenției operative dislocate 24/24 ore 7 zile, minim în raza 1km. de la locul amplasării obiectului, dotare, timp de reacționare al grupurilor intervenției operative de 3-5 minute de la solicitare ) în caz de incident.
- Experienţă specifică în prestarea serviciilor similare de minim 15 ani;
- Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 150 de unități.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Globu Sergiu
Contact phone
068211766
Purchase data
Date created
9 Dec 2021, 10:37
Date modified
11 Dec 2021, 17:19
Achizitii.md ID
21048335
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de pază
Budget: 210000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
document standart.pdf document standart.pdf
Bidding Documents
-Document standart
9.12.21 10:37
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
9.12.21 10:37
anta-anunt-paza.pdf anta-anunt-paza.pdf
Bidding Documents
-Anunț
9.12.21 10:37
Servicii de pază
Date:
11 Dec 2021, 17:19
Question's name:
Clarificare
Question:
Explicați Vă rog, raționamentul inculderii cerinței privind numarul de personal de 150 angajati, atâta timp cât aveți necesitatea doar de 1 post de pază a câte un gardian. Or, potrivit art. 72 din Legea nr. 131/2015 este prevăzut expres că contractul de achiziții publice se atribuie în temeiul principiului selectării ofertei celei mai avantajoase, dar în același timp și în temeiul respectării legii și ordinii de drept în coroborare cu principiul asigurării concurenței în domeniul achizițiilor publice. În acest context, presupunem că Dvs. acționați strict în interesele unui operator economic. Rugăm respectuos, excluderea unei astfel de cerințe de subminare a concurenței, care nu este altceva decât favoritism.
Answer (13 Dec 2021, 10:25):
Nu se acceptă propunerea, deoarece această cerință este relevantă pentru îndeplinirea contractului în sensul capacităţii tehnice şi/sau profesionale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.