1
Enquiry period
with 03.12.2021 18:09
to 18.12.2021 11:45
2
Bidding period
with 18.12.2021 11:45
to 23.12.2021 11:45
3
Auction
with 24.12.2021 14:00
to 24.12.2021 14:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 455 820 MDL
Period of clarifications: 3 Dec 2021, 18:09 - 18 Dec 2021, 11:45
Submission of proposals: 18 Dec 2021, 11:45 - 23 Dec 2021, 11:45

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea dispozitivelor medicale întru realizarea Programului Naţional privind sănătatea și drepturile sexuale și reproductive pentru anul 2022 (repetat 3)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Aurelia Botica
Contact phone
022222364
Purchase data
Date created
3 Dec 2021, 18:09
Date modified
16 Dec 2021, 11:45
Achizitii.md ID
21048076
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
3.12.21 18:09
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
3.12.21 18:09
contract - pn drepturi sexuale.doc
Bidding Documents
-
3.12.21 18:09
formularul specificatiei tehnice si de pret.xlsx
Bidding Documents
-
16.12.21 11:45
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
-
16.12.21 11:45
Date:
6 Dec 2021, 09:45
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
Valoarea estimativa este cu mult mai joasa decat pretul real al produselor. In situatia in care pretul latexului s-a marit, la fel si transportul, CAPCS include aceleas valori di licitatiil eprecedente. Poate ar fi cazul sa revizuiti oleaca documentatia?
Answer (16 Dec 2021, 09:43):
Menționăm că valoarea estimată nu poate fi modificată, având în vedere că mijloacele financiare sunt alocate de Ministerul Sănătății, mai mult decât atât, potrivit Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, lotul se va contracta în cazul în care valoarea ofertei nu depășește 30% din valoarea estimată. În cazul în care lotul va fi anulat, la următoarea procedură de achiziție, prețul estimativ va fi format din ofertele depuse la procedura respectivă. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
6 Dec 2021, 10:17
Question's name:
Documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice?
Question:
Buna ziua! Va rog sa explicati clar ce document vreti sa obtineti prin cerinta : Documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice?
Answer (6 Dec 2021, 11:17):
Prin cerința ,,documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice
Date:
6 Dec 2021, 11:29
Question's name:
Documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice
Question:
Semnatura electronica o data aplicata pe document, apare simbolul grafic. In plus validitatea semnaturii poate fi verificata pe portalul guvernamental MSign. Ce fel de document suplimentar solicitati?!
Answer (6 Dec 2021, 11:37):
Prin ,,Documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice” se subînțelege prezentarea procurii sau a împuternici prin care dovedește dreptul de a semna electronic documentele ofertei, în cazul în care oferta nu este semnată de către administratorul companiei indicat în Extrasul Registrului de Stat al persoanelor juridice.
Date:
6 Dec 2021, 11:38
Question's name:
1 Lot nr.1. Dispozitive intrauterine
Question:
Ce dimensiune: normală sau mini?
Answer (16 Dec 2021, 11:44):
Se solicită dimensiunea Dispozitive intrauterine M (normală)
Date:
6 Dec 2021, 12:12
Question's name:
Documente ce atestă aplicarea semnăturii electronice
Question:
In cazul, in care in extras sunt indicate mai multe persoane si una din ele semneaza electronic, este necesara procura?
Answer (6 Dec 2021, 12:35):
Procura se prezintă în cazul în care persoana care semnează nu este fondator sau administrator, care se indică în Extras.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.