Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.12.2021 14:16
to 13.12.2021 10:00
to 13.12.2021 10:00
2
Bidding period
with
13.12.2021 10:00
to 20.12.2021 10:00
to 20.12.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 276 155 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2021, 14:16 - 13 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals:
13 Dec 2021, 10:00 - 20 Dec 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Dec 2021, 14:06
Date modified
3 Dec 2021, 8:49
Achizitii.md ID
21047963
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul nr. 1 - Servicii de furnizare a energiei electrice pentru SAMU și PAMU din zona Centru-Sud
Budget: 938779.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Lotul nr. 2 - Servicii de furnizare a energiei electrice pentru SAMU și PAMU din zona Nord
Budget: 1331832.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul nr. 3 - Servicii de furnizare a energiei electrice pentru PAMU Copanca
Budget: 5544.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Date:
3 Dec 2021, 08:49
Question's name:
Incertitudini pe piata liberalizata
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (3 Dec 2021, 09:31):
Buna ziua,
Procedura respectivă a fost inițiată conform prevederilor Legii 131/2015 privind achizițiile publice, deoarece obiectul achiziției nu face parte din categoria "excepții" de la legea menționată.
Totodată, menționăm faptul că întrebarea Dvs ar trebui adresată autorilor legilor sau modificărilor acestora, dar nu autorităților contractante, care sunt obligate să se conformeze actelor normative în vigoare.
O zi buna!
Date:
3 Dec 2021, 09:02
Question's name:
Perioada de contractare
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (3 Dec 2021, 10:30):
Conform prevederilor legislației în vigoare privind achizițiile publice prețul rămîne neschimbat pe toată durata de execuție a contractului. Totodată, documentația standard, care este aprobată de Ministerul Finanţelor, prevede că: "În cazul în care furnizorul calculează prețul reieșind din tariful ANRE minus – discount-ul, modul de calculare a prețului se indică în condițiile speciale a contractului și de asemenea se indică și cazurile de modificare a lui. Micșorarea și/sau majorarea prețului și valorii contractului se efectuează prin acord adițional la contract", respectv modificarea contractului, inclusiv și a prețului, va fi efctuată în strictă corespundere cu aceste acte normative.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK