Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.12.2021 11:59
to 08.12.2021 10:00
to 08.12.2021 10:00
2
Bidding period
with
08.12.2021 10:00
to 15.12.2021 10:00
to 15.12.2021 10:00
3
Auction
16.12.2021 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
516 666,67 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2021, 11:59 - 8 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals:
8 Dec 2021, 10:00 - 15 Dec 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, str.Independentei 15
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Dec 2021, 11:59
Date modified
3 Dec 2021, 8:48
Achizitii.md ID
21047946
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Budget: 516666.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
3 Dec 2021, 08:48
Question's name:
Neclaritati legislative
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (3 Dec 2021, 09:27):
Ținând cont că pe piață există mai mulți operatori economici licențiați pentru prestarea serviciilor similare obiectului contractului, autoritatea contractantă este obligată să se conformeze cerințelor Legii nr. 131 privind achizițiile publice și anume să organizeze și să desfășoare o procedură de achiziție publică prevăzută de Legea sus menționată.
Date:
3 Dec 2021, 09:00
Question's name:
Perioada de contractare
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (3 Dec 2021, 09:31):
Garanție nu bună execuție autoritatea contractantă nu solicită. Verificați cerințele expuse în caietul de sarcini atașat în sistem, unde este indicat că în cazul în care, pe parcursul executării contractului apar modificări, acestea vor fi efectuate în limitele prevăzute de legea privind achizițiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK