Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 460 175,32 MDL
Period of clarifications: 30 Nov 2021, 11:39 - 10 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals: 10 Dec 2021, 10:00 - 20 Dec 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform NLC din anexă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Eduard Sibov
Contact phone
022-259-763
Purchase data
Date created
30 Nov 2021, 11:39
Date modified
20 Dec 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21047799
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
30 Nov 2021, 12:24
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Se solicita Garantia de buna executie?
Answer (30 Nov 2021, 13:11):
Conform documentaţiei standart pct.6.2 se solicită Garanţia de bună execuţie 5%.
Date:
3 Dec 2021, 08:51
Question's name:
Incertitudini pe piata liberalizata
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (6 Dec 2021, 09:53):
În conformitate cu prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice, autoritățile contractante au obligația de a desfășura procedura de achiziționare a serviciilor de furnizare a energiei electrice prin publicarea acesteia respectând principiile prevăzute la art. 7. La procedurile de achiziții au acces toți furnizorii care întrunesc condițiile de eligibilitate.
Date:
3 Dec 2021, 09:07
Question's name:
Perioada de contractare
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (6 Dec 2021, 10:02):
Contractul de prestare a serviciilor va fi încheiat conform tarifului care va fi stabilit câștigător. Prețul contractului urmează să fie fix pe toată durata de execuție a contractului. Art. 74 al Legii 131/2015 prevede că „se interzice, la momentul încheierii contractului de achiziții publice, modificarea unor elemente ale ofertei câștigătoare”. Altfel operatorul economic stabilit câștigător va fi obligat să presteze serviciile conform ofertei prezentate la procedură.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.