Status Cancelled
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2021, 14:23 - 9 Dec 2021, 15:24
Submission of proposals: 9 Dec 2021, 15:24 - 16 Dec 2021, 14:24

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de furnizare a energiei electrice

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1, lit. c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
22 Dec 2021, 13:29
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str. Independenței, 47
Web site
---
The contact person
Full name
Pînzari Alexandru
Contact phone
+37379436174
Purchase data
Date created
29 Nov 2021, 14:23
Date modified
28 Dec 2021, 9:51
Achizitii.md ID
21047702
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
30 Nov 2021, 08:52
Question's name:
Neclaritati legislative
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (1 Dec 2021, 09:41):
Procedura data se desfășoară conform prevederilor prevederilor art.7 al Legii 131/2015 și Legii nr. 74 din 21.05.2020.
Date:
30 Nov 2021, 09:02
Question's name:
Perioada contractuala
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (7 Dec 2021, 15:24):
La acesta întrebare nu știm ce răspuns să vă oferim. Contactați Vă rog Agenția Achiziții Publice (022820703, 022820729) poate dumneavoastră vă va oferi un răspuns căci nouă ca autoritate contractanta nu ne pot răspunde, scriind și la adresa helpdesk@tender.gov.md, la fel nu am primit nici un răspuns. Ne cerem scuze și mijăm pe înțelegerea dumneavoastră.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.