Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 211 240 MDL
Period of clarifications:
26 Nov 2021, 17:14 - 6 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals:
6 Dec 2021, 10:00 - 9 Dec 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Information about the cancellation
The reason of cancellation
de catre operatorul economic nu a fost prezentată oferta în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire (art.71 al.1 lit.d)
Date of cancellation
14 Dec 2021, 8:08
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str.Ştefan cel mare 78-a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Nov 2021, 16:37
Date modified
14 Dec 2021, 8:09
Achizitii.md ID
21047671
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Budget: 1211240.0 MDL
Cancelled
Date:
29 Nov 2021, 09:17
Question's name:
Pret din oferta
Question:
Se va accepta oferta in forma de discaunt de la tarif reglementat aprobat de ANRE? Este evident că în caz de crestere a tarifului reglementat pe parcursul anului 2022 acest aspect automat va duce si cresterea tarifului pentru Dvs. Acest lucru va semnifica automat devierea de la bugetul initial planificat in licitatie. Corespunde aceasta prevedere exigenților urmărite de Dvs
Answer (29 Nov 2021, 13:43):
Pentenciarul nr.11 - Bălți, fiind instituție bugetară este obligată să se conformeze cerințelor înaintate de Agenția achiziții publice în domeniul procurării de bunuri, servicii și lucrări. Astfel, achiziționarea serviciilor de furnizare a energiei electrice este reglementată de documentația standard conform Linkului: (https://tender.gov.md/ro/content/documentaţia-standard-pentru-realizarea-achizițiilor-publice-de-bunuri-și-servicii). Reeșind din cele expuse operatorul economic urmează să depună oferta conform cerintelor din documentația standard aprobată prin Ordinul ministerului finantelor nr.115 din 15.09.2021. În cazul cînd vom avea deja semnat un contract de achizitii privind prestarea serviciilor de furnizare a energiei electrice iar tariful reglementat a serviciilor de furnizare a energiei electrice pe parcursul anului 2022 va creste, vom acționa in conformitate cu prevederile alin.7 al art. 76 din Legea 131/03/07.2015 .
Date:
29 Nov 2021, 09:18
Question's name:
Tip aparat de masura
Question:
Contorul montat la locurile de consum detin functia masurarii orare a consumului?
Answer (29 Nov 2021, 14:29):
Contorul trifazat electronic, montat la centrala electrică, situată în afara teritoriului penitenciarului , deține funcția de măsurare orară a consumului.
Date:
30 Nov 2021, 09:08
Question's name:
Perioada contractuala
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (30 Nov 2021, 17:46):
Modalitatea de modificare a pretului contractat se va efectua in conformitate cu pct.46, b) a Documentatie Standard aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr.115 din 15.09.2021.
Garanția de bună execuție se constituie la momentul încheierii contractului si va constitui 5% din suma contractului atribuit.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK