1
Enquiry period
with 25.11.2021 15:08
to 12.12.2021 09:30
2
Bidding period
with 12.12.2021 09:30
to 20.12.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 23 977,78 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2021, 15:08 - 12 Dec 2021, 9:30
Submission of proposals: 12 Dec 2021, 9:30 - 20 Dec 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Certificări:
- Declarație de conformitate CE/SM și/sau Certificat de conformitate CE/SM
- Prezenţa instrucţiunii de utilizare a produsului, în limba de stat, în care se confirmă cerințele produsului;
- Confirmarea precum la livrare termenul de valabilitate a produsului va fi nu mai mic de 80% din termenul total de valabilitate a acestuia;
- Confirmarea prezentării certificatului de calitate pentru fiecare lot la fiecare tranşă;
- Confirmarea efectuării programării la echipamentul existent în Centrele de Transfuzie a Sîngelui.
Destinaţie: pentru recoltarea şi procesarea sîngelui uman donat.
Proprietăţi:
Materiale de bază ale plasticului – polivinilhlorid și dietilftalat;
Containerul pentru recoltarea sîngelui – volum de 450 ml asigurat cu soluţie anticoagulantă;
Containerul pentru transferul componentului sanguin – volum de 400 ml;
Containerul pentru transferul componentului sanguin:
a) 1 la număr;
b) cu un volum de 400 ml;
Containerele vor fi asigurate cu:
a) două orificii, în partea superioara, pentru fixarea acestuia în presele de separare a dispozitivului de separare în componente sanguine;
b) două racorduri, în partea superioară pentru conexiunea la sistemul de transfuzie;
c) fante pe părțile laterale, bine stanate și decupate, pentru fixarea tubulaturei pilot a acestuia;
d) fantă pe partea inferioară, pentru suspendarea containerului în suportul de transfuzie.
Soluţia anticoagulantă – va conţine citrat de natriu, fosfat, adenină şi dextroză în volum de 63ml;
Etichetele de fond şi marcajul - inviolabile şi rezistente la T minus 80°C şi umiditate sporită, asugurate cu cod-bare pentru identificare serie/lor;
Sistemul de recoltare a probei sanguine de laborator:
a) pentru eprubetă vacum;
b) dotată cu holder şi ac;
c) integrat în sistemul închis şi steril al tubulaturii de recoltare;
d) asigurate cu clame;
e) amplasat pe tubulatura de recoltare pînă la ramificarea racordului Y care va conține :
Tubulatura de prelevare a sîngelui de donator cu 10 segmente aliatorii și cod numeric de identificare a acestora ;
Tubulaturile de transfer a componentelor sanguine asigurat cu lungimea tubulaturii de transfer nu mai mică de 40 cm, prezența codului numeric de identificare a acestora și asigurat cu clamă.
f) utilizare ulterioară inofensivă – obligatoriu prezent.
Forma de ambalare: fiecare unitate ambalată separat, livrate în ambalaj securizat, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate (denumire, număr lot/serie, inclusiv identificare prin cod bare, termenii de valabilitate, condiţii de păstrare) şi prezenţa notificărilor „DE UZ UNIC”, „STERIL”. Datele de identitate expuse pe ambalaj vor coincide în mod obligator cu cele de pe eticheta containerului.
Prezența mostrei: 5 unități
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
25 Nov 2021, 15:06
Date modified
9 Dec 2021, 7:41
Estimated value (without VAT)
23 977,78 MDL
Achizitii.md ID
21047584
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
1 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Sistem închis de containere de plastic pentru recoltarea și procesarea sîngelui uman donat în componente sanguine volum 450/400 ml CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 650.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
raspuns 1.pdf raspuns 1.pdf
Bidding Documents
-
29.11.21 13:08
documentația standard produsele diagnostice 2022.docx
Bidding Documents
-
29.11.21 15:28
documentul unic de achiziții european.docx
Bidding Documents
-
29.11.21 15:28
declarație confirmarea identității.docx
Bidding Documents
-
29.11.21 15:28
r[spuns 2.pdf r[spuns 2.pdf
Bidding Documents
-
3.12.21 15:20
r[spuns 3.pdf r[spuns 3.pdf
Bidding Documents
-
3.12.21 15:20
specificaţii tehnice modificat ii.docx
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
raspuns 4.pdf raspuns 4.pdf
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
raspuns 5.pdf raspuns 5.pdf
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
specificații de preț modificat.docx
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
formularul ofertei.docx
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
raspuns 6.pdf raspuns 6.pdf
Bidding Documents
-
7.12.21 14:23
răspuns 7.pdf răspuns 7.pdf
Bidding Documents
-
8.12.21 07:57
răspuns 8.pdf răspuns 8.pdf
Bidding Documents
-
9.12.21 07:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 38 922 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications