Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.11.2021 15:15
to 26.11.2021 16:00
to 26.11.2021 16:00
2
Bidding period
with
26.11.2021 16:00
to 02.12.2021 10:00
to 02.12.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
91 516,15 MDL
Period of clarifications:
25 Nov 2021, 15:15 - 26 Nov 2021, 16:00
Submission of proposals:
26 Nov 2021, 16:00 - 2 Dec 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de demolare a clădirii lit. 66
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Nov 2021, 15:15
Date modified
25 Nov 2021, 19:32
Achizitii.md ID
21047581
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Nov 2021, 19:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziu. 1. Poz.1 - 472,5 m3 de zidarie demolata, ce se intimpla cu ea ulterior, ramine la santier? 2. Poz. 3 - Ulterior cu teava ce se intimpla, doar se demonteaza, sau sunt careva lucrari de taieturi? 3. Poz. 4 - sapaturile, care este scopul/necesitatea acestei lucrari?
Answer (26 Nov 2021, 14:41):
1. 472,5 m3 – este volumul total al construcției, volumul relativ de zidărie demolată este de 60-70m3, acest volum necesită evacuat;
2. Țeava se demontează și se fasonează;
3. Săpăturile - se referă la denivelările din preajma construcției.
Pentru o mai bună claritate și reprezentare a lucrărilor ce urmează a fi executate suntem predispuși să vă prezentăm la fața locului volumul de lucru.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK