1
Enquiry period
with 24.11.2021 16:28
to 10.02.2022 15:05
2
Bidding period
with 10.02.2022 15:05
to 28.02.2022 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 13 052 370,80 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2021, 16:28 - 10 Feb 2022, 15:05
Submission of proposals: 10 Feb 2022, 15:05 - 28 Feb 2022, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, și a Deciziei municipiului Chișinău privind normele financiare prognozate pentru alimentația unui copil/elevi/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special și secundar general pe anul 2022, după cum urmează: dejun-13,65 lei; dejun + prînz, program prelungit 28,00 lei; grădiniță - 31,65 lei; și Liceul cu Profil Sportiv: Cl I-IV dejun-13,65 lei; Cl.I-IV dejun + prânz, sportivi 34,10; Cl. V-VIII dejun + prânz, sportivi 34,70;Cl IX-XII dejun + prânz, sportivi 37,90
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
24 Nov 2021, 16:28
Date modified
31 Dec 2021, 10:57
Achizitii.md ID
21047504
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lotul 1
Budget: 789725.2 MDL
Active
Lotul 2
Budget: 1158481.8 MDL
Active
Lotul 3
Budget: 2916290.2 MDL
Active
Lotul 4
Budget: 1302309.4 MDL
Active
Lotul 5
Budget: 1302309.0 MDL
Active
Lotul 6
Budget: 1313431.6 MDL
Active
Lotul 7
Budget: 1513857.8 MDL
Active
Lotul 8
Budget: 1513857.8 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
24.11.21 16:43
dOCUMENTATIA STANDARTA_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
10.02.22 15:56
Anunt de participare din 08.02.2022.pdf
tenderNotice
din motive tehnice nu putem semna electronic
10.02.22 16:11
duae.doc
Bidding Documents
-
10.02.22 16:15
Date:
3 Dec 2021, 09:45
Question's name:
servcii de alimentare
Question:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor într-un singur lot, astfel împiedicînd și denaturînd concurența.
Answer (30 Dec 2021, 13:47):
raspunsul îl va decide ANSC
Date:
1 Jan 2022, 19:57
Question's name:
Servicii de alimentare,documentele procedurii de achiziție .
Question:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor in doar 2 loturi,astfel împiedicînd și denaturînd concurența. Conform deciziei ANSC nr. 03D-879-21 din data 24.12.2021, s-a dat aprecierea că gruparea într-un singur lot a întregului obiect de achiziție în cadrul procedurii nr. MD-1637762917399 privind achiziționarea „Serviciilor de alimentație pentru elevii din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitar din sec. Ciocana, perioada 10.01.2022-23.12.2022”, este de natură de a restrânge concurența, fapt ce vine în contradicție cu principiul privind asigurarea concurenței, consfințit la art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015. Mai mult ca atât, s-a dispus că autoritatea contractantă urmează să ajusteze documentația de atribuire, prin împărțirea obiectului de achiziție în loturi, pentru a nu a crea obstacole nejustificate operatorilor economici. În cazul în care, autoritatea contractantă va decide cumularea a mai multor instituții într-un singur lot, aceasta urmează să justifice/argumenteze decizia respectivă, cu calcule și dovezi pertinente în acest sens
Answer (8 Feb 2022, 15:05):
Conform deciziei ANSC nr.03D-55-22 din data de 31.01.2022- procedura de achiziție va fii modificată
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.