Select the type of procedure
Commercial procurement
21047504
1
Enquiry period
with
24.11.2021 16:28
to 10.02.2022 15:05
to 10.02.2022 15:05
2
Bidding period
with
10.02.2022 15:05
to 28.02.2022 16:00
to 28.02.2022 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
13 052 370,80 MDL
Period of clarifications:
24 Nov 2021, 16:28 - 10 Feb 2022, 15:05
Submission of proposals:
10 Feb 2022, 15:05 - 28 Feb 2022, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, și a Deciziei municipiului Chișinău privind normele financiare prognozate pentru alimentația unui copil/elevi/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special și secundar general pe anul 2022, după cum urmează: dejun-13,65 lei; dejun + prînz, program prelungit 28,00 lei; grădiniță - 31,65 lei; și Liceul cu Profil Sportiv: Cl I-IV dejun-13,65 lei; Cl.I-IV dejun + prânz, sportivi 34,10; Cl. V-VIII dejun + prânz, sportivi 34,70;Cl IX-XII dejun + prânz, sportivi 37,90
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Nov 2021, 16:28
Date modified
31 Dec 2021, 10:57
Achizitii.md ID
21047504
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
dOCUMENTATIA STANDARTA_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documents history
-
dOCUMENTATIA STANDARTA_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: ac28bc38-f55e-4b3b-9c72-b5793aad7852
Bidding Documents
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
ID: ac28bc38-f55e-4b3b-9c72-b5793aad7852
Bidding Documents
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
ID: ac28bc38-f55e-4b3b-9c72-b5793aad7852
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.02.22 15:56
Anunt de participare din 08.02.2022.pdf
Documents history
-
Anunt de participare din 08.02.2022.pdf
ID: 81bf6a52-83dc-479e-a679-57439a1d2981
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021.pdf
ID: 81bf6a52-83dc-479e-a679-57439a1d2981
tenderNotice
-
anunt_de_participare .semnat.pdf
anunt_de_participare .semnat.pdf
ID: 81bf6a52-83dc-479e-a679-57439a1d2981
tenderNotice
tenderNotice
din motive tehnice nu putem semna electronic
10.02.22 16:11
Date:
3 Dec 2021, 09:45
Question's name:
servcii de alimentare
Question:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor într-un singur lot, astfel împiedicînd și denaturînd concurența.
Answer (30 Dec 2021, 13:47):
raspunsul îl va decide ANSC
Date:
1 Jan 2022, 19:57
Question's name:
Servicii de alimentare,documentele procedurii de achiziție .
Question:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor in doar 2 loturi,astfel împiedicînd și denaturînd concurența.
Conform deciziei ANSC nr. 03D-879-21 din data 24.12.2021, s-a dat aprecierea că gruparea într-un singur lot a întregului obiect de achiziție în cadrul procedurii nr. MD-1637762917399 privind achiziționarea „Serviciilor de alimentație pentru elevii din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitar din sec. Ciocana, perioada 10.01.2022-23.12.2022”, este de natură de a restrânge concurența, fapt ce vine în contradicție cu principiul privind asigurarea concurenței, consfințit la art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015.
Mai mult ca atât, s-a dispus că autoritatea contractantă urmează să ajusteze documentația de atribuire, prin împărțirea obiectului de achiziție în loturi, pentru a nu a crea obstacole nejustificate operatorilor economici. În cazul în care, autoritatea contractantă va decide cumularea a mai multor instituții într-un singur lot, aceasta urmează să justifice/argumenteze decizia respectivă, cu calcule și dovezi pertinente în acest sens
Answer (8 Feb 2022, 15:05):
Conform deciziei ANSC nr.03D-55-22 din data de 31.01.2022- procedura de achiziție va fii modificată
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK