1
Enquiry period
with 24.11.2021 16:15
to 29.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 29.11.2021 10:00
to 06.12.2021 10:00
3
Auction
07.12.2021 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 265 200 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2021, 16:15 - 29 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 29 Nov 2021, 10:00 - 6 Dec 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achizionarea serviciilor de furnizare a energiei electrice pentru IMSP ”CS Fălești” în anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, or.Făleşti, str.Ştefan cel Mare-36
Web site
---
The contact person
Full name
LARISA BAZILEVSCHI
Contact phone
0-259-2-50-43, 0-78825043
Purchase data
Date created
24 Nov 2021, 16:15
Date modified
25 Nov 2021, 14:28
Achizitii.md ID
21047498
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt / invitație de participare
24.11.21 16:15
anexa nr.21 caiet de sarcini.pdf anexa nr.21 caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
24.11.21 16:15
duae.doc
Bidding Documents
duae
24.11.21 16:15
doc standard.docx
Bidding Documents
doc standard
24.11.21 16:15
anexa nr.21 caiet de sarcini.docx
Technical Specifications
caiet de sarcini
24.11.21 16:15
anexa nr.22. 23 specificatiile.docx
Technical Specifications
anexa nr.22. 23 specificatiile
24.11.21 16:15
Date:
25 Nov 2021, 14:28
Question's name:
Tip contoare
Question:
Conform prevederilor Regulamentului de masurare si Regulamentului privind schimbul furnizorului, contoarele trebuie sa mentina caracteristica masurarii orare a cantitatilor de energie. Rog sa indicati daca contoarele instalate la locurile de consum mentin aceste caracteristici, in caz contrar va fie nevoie de schimbat aceste contoare din motiv ca OSD va emite prescriptii
Answer (25 Nov 2021, 16:32):
Instituția dispune de contoarele electrice, tip: ME172-D1A44 – 13 unități MT172-D1A42 – 1 unitate MT173-D2A42 – 1 unitate MT174-T1A42 – 1 unitate MT174-D2A42 – 2 unități Periodic echipamentul de măsurare este supus verificării.
Date:
25 Nov 2021, 14:31
Question's name:
Neclaritati legislative
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din paita libera. Careeste sensul licitatiei daca in ea pot participa nuami intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat? Acerste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (25 Nov 2021, 16:15):
Publicarea procedurii de achiziție publică în Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender) este argumentată în conformitate cu următoarele acte normative: 1. Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice - art.2 (1) (a). 2. Hotărîrea Guvernului RM nr.986 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender). 3. Ordinul Ministerului Finanțelor nr.157 din 14.09.2018, cu modificările ulterioare, cu privire la Programul de utilizare experimentală a Sistemului informațional automatizat ”Registrul de stat al achizițiilor publice” . 4. Hotărîrea Guvernului RM nr.10 din 20.01.2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice.
Date:
26 Nov 2021, 12:36
Question's name:
Concretizare acte solicitate în anunțul de participare
Question:
În pct. 16, subpuncul 2 al Anunțului de participare se solicită documentul ”Oferta”, care, nu este prevăzut în documentația standard. Specificați Vă rog ce document trebuie prezentat la acest subpunct.
Answer (26 Nov 2021, 12:52):
Buna ziua!! Pentru punctul 2 ”Oferta” din lista documentelor solicitate obligatoriu, Autoritatea Contractantă, EXPRESS, a solicitat prezentarea ANEXEI nr.8 din Documentatia Standart, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr.115 din 15.09.2021. Vă mulțumesc de concretizare și receptivitate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.