Status Cancelled
Estimated value without VAT 560 000 MDL
Period of clarifications: 23 Nov 2021, 13:03 - 5 Dec 2021, 14:27
Submission of proposals: 5 Dec 2021, 14:27 - 16 Dec 2021, 14:27

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate

Information about the cancellation
The reason of cancellation
art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice

Argumentare: există abateri de la prevederi care face imposibilă încheierea contractului prin încălcarea principiilor prevăzute de art. 7 al legii vizate și anume minimalizarea riscurilor de a irosi banii publici
Date of cancellation
27 Dec 2021, 9:21
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Web site
---
The contact person
Full name
Liuba Bulat
Contact phone
0(22) 26 -11-04
Purchase data
Date created
23 Nov 2021, 13:03
Date modified
27 Dec 2021, 9:22
Achizitii.md ID
21047354
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Lotul 1. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Căușeni, str. Păcii 24/A, or. Căușeni, nr. cadastral 2701223.263
Date:
24 Nov 2021, 20:57
Question's name:
De ce
Question:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Answer (1 Dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
24 Nov 2021, 20:57
Question's name:
despre tema de proiect
Question:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Answer (1 Dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 3. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Edineț str. Șoseaua Bucovina 33/1, or. Edineț, nr. cadastral 4101202.242
Date:
24 Nov 2021, 20:58
Question's name:
De ce ?
Question:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Answer (1 Dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 4. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Cahul bd. Victoriei nr.8, or. Cahul nr. cadastral 1701115.042.02
Date:
24 Nov 2021, 20:59
Question's name:
De ce ?
Question:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Answer (1 Dec 2021, 14:13):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
25 Nov 2021, 21:30
Question's name:
de ce?
Question:
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Answer (26 Nov 2021, 10:18):
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
1 Dec 2021, 17:08
Question's name:
concretizare
Question:
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF: 1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine: 1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază, posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după posibilitate amplasarea unei zone de recreere; 1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.); - în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza: - numărul de nivele necesare (regimul de înălțime); - suprafața și zonificarea fiecărui nivel; - elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor; - elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane); - elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.) - amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești (apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Answer (3 Dec 2021, 14:27):
Bună ziua! Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini. Cu respect, grupul pentru achiziții AAIJ
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.