Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
7 550 000 MDL
Period of clarifications:
19 Nov 2021, 15:28 - 10 Dec 2021, 8:30
Submission of proposals:
10 Dec 2021, 8:30 - 28 Dec 2021, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de furnizare a energiei electrice, pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
19 Nov 2021, 15:28
Date modified
28 Dec 2021, 8:30
Achizitii.md ID
21047180
MTender ID
CPV
65310000-9 - Distribuţie de energie electrică
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - 1.Servicii de furnizare a energiei electrice - 2022
Budget: 7550000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
24 Nov 2021, 09:47
Question's name:
Tip contoare
Question:
Conform prevederilor Regulamentului de masurare si Regulamentului privind schimbul furnizorului, contoarele trebuie sa mentina caracteristica masurarii orare a cantitatilor de energie. Rog sa indicati daca contoarele instalate la locurile de consum mentin aceste caracteristici, in caz contrar va fie nevoie de schimbat aceste contoare din motiv ca OSD va emite prescriptii
Answer (24 Nov 2021, 15:48):
In cadrul intitutiei sunt instalate urmatoarele modele de contoare: 1) MT - 173TIA (2 buc); 2) ZMG405CR (2 buc); 3) ZMG410CR (1 buc)
Date:
29 Nov 2021, 09:54
Question's name:
Perioda contractului
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (29 Nov 2021, 16:39):
Modalitatea de modificare a pretului contractat se va efectua in conformitate cu pct.46, b) a Documentatie Standard aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr.115 din 15.09.2021 si cu pct.8 sub.4 a Anuntului de participare. Garantia de buna executie se constituie la momentul incheierii contractului si va constitui 2% din suma contractului fara TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK