1
Enquiry period
with 18.11.2021 13:44
to 29.11.2021 11:00
2
Bidding period
with 29.11.2021 11:00
to 07.12.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 978 531,63 MDL
Period of clarifications: 18 Nov 2021, 13:44 - 29 Nov 2021, 11:00
Submission of proposals: 29 Nov 2021, 11:00 - 7 Dec 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de curățenie de întreținere;
Servicii de curățenie generală;
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație;
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
18 Nov 2021, 13:44
Date modified
23 Nov 2021, 16:49
Achizitii.md ID
21047076
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
3. duae.doc
Eligibility Criteria
-
18.11.21 13:44
2. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
18.11.21 13:44
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
18.11.21 13:44
Servicii de curățenie
Date:
23 Nov 2021, 16:49
Question's name:
clarificari in caietul de sarcini referitor la numarul de angajati
Question:
Vă rugăm să concretizați modul în care ofertantul poate să includă în sinecostul contractului anual 100% bugetul salarial pentru 15 angajați (personal tehnic), fiind o condiție obligatorie din caietul de sarcini, dacă suprafața efectiv spălată/curățată lunar poate varia, cum este indicat în caietul de sarcini. Dacă suprafața de spălat/curățat variază în scădere cu un anumit procent, atunci vedem necesitatea concretizării și modificării cerințelor în caietul de sarcini, indicînd posibilitatea reducerii numărului de personal în funcție de volumul real de suprafețe care se spală/curăță . Doar în cazul dacă volumul serviciilor prestate rămîne neschimbat, în acest caz, numărul de personal poate fi 100% din cei 15 angajati (personal tehnic), solicitați de catre Beneficiar.
Answer (24 Nov 2021, 17:38):
Operatorul economic urmeaza să includă în oferta sa, valoarea integrală a contractului, cu respectarea tuturor cerintelor stipulate în Caietul de sarcini, inclusiv includerea bugetului salarial pentru 15 angajați (personalul tehnic) din motiv că, suma contractului urmează a fi stabilită orientativă. Considerând situația epidemiologică din țară, pe parcursul următorului an bugetar nu suntem în cunoștință de cauză dacă angajații entității contractante vor activa la sediu, cu prezența fizică în volum de 100% sau mai putin, este ceva imposibil de prevăzut la moment. Totodată, la momentul calculului lunar al suprafeței efectiv curățate se face un raport dintre metraj vis-a-vis de numărul de personal a Prestatorului de servicii, unde numărul de personal tehnic poate fi mai mare, însa în niciun caz mai mic, deoarece calitatea serviciilor în acest caz va avea de suferit, iar pentru BNM calitatea serviciilor de cleaning este estențială.
Date:
25 Nov 2021, 10:16
Question's name:
bugetul alocat
Question:
Bugetul nu este corelat absolut la cerințele autorității contractante. Daca dvs considerați că astăzi în chișinău reușești să angajezi o persoană pentru 3 ore (06.00-09.00- luni-vineri + 8 ore serviciu de curățenie generală o dată pe lună) cu 2500( net) lei/lună or (3900 cheltuieli totale) - greșiți. BNM mai mult decît orice altă instituție trebuie să țină cont de realitatea moldovenească. Ar trebui să oferi cel putin 3500 net lei/lună sau (5400 cheltuieli totale) să ai siguranța că această persoană mâine se va prezenta la serviciu- dacă calitatea serviciilor de clesaning pt BNM este esențială!! Cele 2 persoane care vor avea un grafic de muncă 08.00-17.00 ar trebui să le oferi un salariu de minim 5000 net lei/lună ( 7700 lei/lună cheltuile totale) + o persoană responsabilă-6000 net lei/lună(9200 lei/lună c.t.) țin să menționez că nu sunt cifre exagerate. Prin urmare: 13x5400=70200 lei, 2x7700=15400 lei 1x9200=9200 per un total de 94800 lei/lună cheltuieli salariale. Utilaj, detergenți, dezinfectați, consumabile nu sunt incluse. Înțeleg, la acest buget s-a ajuns datorită colegilor/concurenților. În dorința de cîștiga un contract se apelează la scheme, gen: nu se ține cont de solicitarile autorității contractante ma referaici în mod particular la numarul de persoane alocat, sau plați slariale în plic. Atit timp cît va fi un buget mic-oferte mici- nu se poate pretinde la calitate înalte.
Answer (26 Nov 2021, 16:03):
Estimarea achziției se face în corelare cu contractele semnate anterior cu prestatorii de servicii de curatenie, inclusiv și consultarea pieții specifice necesităților BNM.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.