Select the type of procedure
Commercial procurement
21046987
1
Enquiry period
with
17.11.2021 13:57
to 30.11.2021 14:00
to 30.11.2021 14:00
2
Bidding period
with
30.11.2021 14:00
to 06.12.2021 14:00
to 06.12.2021 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
859 860 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2021, 13:57 - 30 Nov 2021, 14:00
Submission of proposals:
30 Nov 2021, 14:00 - 6 Dec 2021, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achizitionare servicii de furnizare a energiei electrice pentru instituțiile subordonate Primăriei or. Sîngerei
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Nov 2021, 13:57
Date modified
18 Nov 2021, 11:06
Achizitii.md ID
21046987
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_ semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_ semnat.pdf
Bidding Documents
-Documentatia de atribuire
17.11.21 13:57
formular standart 2022.semnat.pdf
formular standart 2022.semnat.pdf
Bidding Documents
-Formular standart
17.11.21 13:57
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Documents history
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: 3eb6715a-c6c7-43e6-b3b9-022ca6abb75b
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_ semnat.pdf
anunt_de_participare_ semnat.pdf
ID: 3eb6715a-c6c7-43e6-b3b9-022ca6abb75b
Bidding Documents
Bidding Documents
-Anunt de participare
18.11.21 11:06
Date:
17 Nov 2021, 16:53
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Bugetul licitatiei este mai mare de 800 mii lei. Conform prevederilor Legii 131/2015 sunteti obligati sa cereti Garantia de buna executie. Este un motiv legal de ce nu o cereti?
Answer (18 Nov 2021, 09:56):
O să adăugăm.
Date:
22 Nov 2021, 16:52
Question's name:
Oferat de pret
Question:
Se va accepta oferta in forma de discaunt de la tarif reglementat aprobat de ANRE?
Este evident că în caz de crestere a tarifului reglementat pe parcursul anului 2022 acest aspect automat va duce si cresterea tarifului pentru Dvs.
Acest lucru va semnifica automat devierea de la bugetul initial planificat in licitatie.
Corespunde aceasta prevedere exigenților urmărite de Dvs
Answer (23 Nov 2021, 16:12):
Reieșind din cele expuse operatorul economic urmează să depună oferta conform cerințelor din Documentația Standart aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021. În cazul cînd vom avea deja semnat un contract de achiziții privind prestarea serviciilor de furnizare a energiei electrice, iar tariful reglementat a serviciilor de furnizare a energiei electrice pe parcursul anului 2022 va crește vom acționa în conformitate cu prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice, Art.76, Aliniatul 7.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK