Status Cancelled
Estimated value without VAT 13 193 600 MDL
Period of clarifications: 16 Nov 2021, 11:06 - 26 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 26 Nov 2021, 10:00 - 21 Dec 2021, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din institutiei nominalizate pentru perioada de studii 10.01.2022-23.12.2022
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică pentru executarea contractului.
1. Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, și a Deciziei municipiului Chișinău privind normele financiare prognozate pentru alimentația unui copil/elevi/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special și secundar general pe anul 2022, după cum urmează: dejun-13,65 lei; dejun + prînz, program prelungit 28,00 lei; grădiniță - 31,65 lei;.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical (angajat al instituției) și tehnologul (angagat și salarizat de către operatorul economic), în conformitate cu legislața în vigoare.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimentar. Se interzice prepararea altor tipuri de bucate, decît cele prevăzute în meniu.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro – igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine(existent) și la necesitate agentul economic în perioada prestării serviciului va asigura blocul alimentar cu utilaj necesar pentru pregătirea bucatelor, conform prevederilor regulamentare.
9. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 1 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
10. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei, dezinfectanți, etc.) din cont operatorului economic. Asigurarea cu detergenți și dezinfectanți îi revine operatorului economic desemnat castigator.
11. Reparațiile curente la blocul alimentar, sala de mese și depozite cât și reparația utilajului și a inventarului tehnologic se va efectua din contul operatorului economic care va presta serviciile date.
12. La expirarea termenului de executare a contractului Operatorul economic în baza actului de predare-primire transmite administrației instituției intr-o stare funcțională blocul alimentar, sala de mese, depozitele(încăperile cu reparație curentă, utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozite funcționabile).
13. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiența bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
14. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004, Ținînd cont de situația pandemică din țară, operatorul economic cîștigător în temeiul Ordinului nr. 1170 din 24.08.2020 ,,cu privire la organizarea anului de studii 2021-2022 în învățămîntul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 ,,cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituţiilor de învăţămînt primar, gimnazial şi liceal” pentru prevenirea infecției COVID-19, va asigura blocul alimentar și sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, săpun lichid, șervețele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu (halate, viziere, mănuși, mască). La intrarea, în sala de mese va fi asigurat cu dezifectant pentru mâini.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
16 Nov 2021, 10:33
Date modified
23 Nov 2021, 17:29
Estimated value (without VAT)
13 193 600 MDL
Achizitii.md ID
21046856
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
23 Dec 2021 10:41 - 31 Dec 2021 10:41
List of positions
1)
Title
IPLT ”Constantin Negruzzi” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 469.0
Unit of measurement: Om
2)
Title
Școala Primară nr.12 ”Anatol Popovici” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 577.0
Unit of measurement: Om
3)
Title
IPLT ”Toader Bubuiog” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 458.0
Unit of measurement: Om
4)
Title
IPLT ”Olimp” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 321.0
Unit of measurement: Om
5)
Title
Școala primară 82 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 469.0
Unit of measurement: Om
6)
Title
Școala primară 83 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1030.0
Unit of measurement: Om
7)
Title
Școala primară 95 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 301.0
Unit of measurement: Om
8)
Title
Gimnazului”Steleana Grama” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 197.0
Unit of measurement: Om
9)
Title
Liceul Teoretic ”Dacia” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 283.0
Unit of measurement: Om
10)
Title
Liceul Teoretic ”P.Zadnipru” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 115.0
Unit of measurement: Om
11)
Title
”Școala primară nr.19” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 233.0
Unit of measurement: Om
12)
Title
”Gimnaziul nr.74 Tohatin” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 150.0
Unit of measurement: Om
13)
Title
”Gimnaziul NR.75-grădinița Cruzești” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 152.0
Unit of measurement: Om
14)
Title
L.T. ”Ștefan Vodă” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 63.0
Unit of measurement: Om
15)
Title
L.T. ”Gh. Ghimpu” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 270.0
Unit of measurement: Om
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
Bidding Documents
-Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică pentru executarea contractului. 1. Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, și a Deciziei municipiului Chișinău privind normele financiare prognozate pentru alimentația unui copil/elevi/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special și secundar general pe anul 2022, după cum urmează: dejun-13,65 lei; dejun + prînz, program prelungit 28,00 lei; grădiniță - 31,65 lei;. 2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical (angajat al instituției) și tehnologul (angagat și salarizat de către operatorul economic), în conformitate cu legislața în vigoare. 3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate. 4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare. 5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru. 6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimentar. Se interzice prepararea altor tipuri de bucate, decît cele prevăzute în meniu. 7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor. 8. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro – igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine(existent) și la necesitate agentul economic în perioada prestării serviciului va asigura blocul alimentar cu utilaj necesar pentru pregătirea bucatelor, conform prevederilor regulamentare. 9. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 1 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic). 10. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei, dezinfectanți, etc.) din cont operatorului economic. Asigurarea cu detergenți și dezinfectanți îi revine operatorului economic desemnat castigator. 11. Reparațiile curente la blocul alimentar, sala de mese și depozite cât și reparația utilajului și a inventarului tehnologic se va efectua din contul operatorului economic care va presta serviciile date. 12. La expirarea termenului de executare a contractului Operatorul economic în baza actului de predare-primire transmite administrației instituției intr-o stare funcțională blocul alimentar, sala de mese, depozitele(încăperile cu reparație curentă, utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozite funcționabile). 13. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiența bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor. 14. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004, Ținînd cont de situația pandemică din țară, operatorul economic cîștigător în temeiul Ordinului nr. 1170 din 24.08.2020 ,,cu privire la organizarea anului de studii 2021-2022 în învățămîntul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 ,,cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituţiilor de învăţămînt primar, gimnazial şi liceal” pentru prevenirea infecției COVID-19, va asigura blocul alimentar și sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, săpun lichid, șervețele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu (halate, viziere, mănuși, mască). La intrarea, în sala de mese va fi asigurat cu dezifectant pentru mâini.
16.11.21 11:06
duae.doc
Eligibility Criteria
-
16.11.21 12:00
declaratie_ro.doc
riskProvisions
-
16.11.21 12:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications