1
Enquiry period
with 15.11.2021 15:13
to 18.11.2021 14:00
2
Bidding period
with 18.11.2021 14:00
to 22.11.2021 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 50 633 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2021, 15:13 - 18 Nov 2021, 14:00
Submission of proposals: 18 Nov 2021, 14:00 - 22 Nov 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

conform caietului de sarcini
Produs în condiții de fabrică. Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic. Propriu service centru.
Fiecare unitate de utilaj tehnologic va fi conectat la toate rețelile necesare p/u funcționarea utilajului inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare ( întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.) să efectueze deservirea tehnică pe parcursul termenului de garanție a utilajului livrat din contul operatorului economic conform pașaportului tehnic al producătorului.
Garanție minim 2 ani . Termen de livrare 15 zile după înregistrarea contractului.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
15 Nov 2021, 15:13
Date modified
15 Nov 2021, 15:13
Achizitii.md ID
21046806
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini .docx
Bidding Documents
-
15.11.21 15:13
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.