Select the type of procedure
Commercial procurement
21046744
1
Enquiry period
with
13.11.2021 12:18
to 23.11.2021 12:00
to 23.11.2021 12:00
2
Bidding period
with
23.11.2021 12:00
to 06.12.2021 12:00
to 06.12.2021 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
830 000 MDL
Period of clarifications:
13 Nov 2021, 12:18 - 23 Nov 2021, 12:00
Submission of proposals:
23 Nov 2021, 12:00 - 6 Dec 2021, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Concepție de dezvoltare a teritoriului Centru a municipiului Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Nov 2021, 12:18
Date modified
19 Nov 2021, 14:00
Achizitii.md ID
21046744
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Concepție de dezvoltare a teritoriului Centru a municipiului Chișinău
Budget: 830000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini-hub-creative-redac_12_11-21.pdf
caiet de sarcini-hub-creative-redac_12_11-21.pdf
Bidding Documents
-
13.11.21 12:18
Date:
19 Nov 2021, 14:00
Question's name:
Întrebări referitor la tender
Question:
1. E necesar de concretizat și a pune în concordanță reciprocă denumirea lucrării cu denumirile teritoriului Centru a municipiului, zona Centru a municipiului, sectorul «Centru». În cazul dat se concretizează hotarul concret a «teritoriului», «zonei», și «sectorului» administrativ. Mai ales că în mun. Chișinău afară de orașul Chișinău întra încă 17 comune cu mai multe localități. Sectorul administrativ «Centru» ocupă o treime din Centru istoric a orașului. Clar că apare întrebarea.
2. Cum de înțeles dezvoltarea rețelei de centre pentru dezvoltarea industriilor creative? Mai ales că numai pentru Centru. Dar ce de făcut cu cele adiacente care, posibil nu întra în hotarele așa numit «Centru». O mulțime de industrii cu o mulțime de centre în centru neapreciat
3. În Caiet de sarcini lipsesc paradigma, structurarea concretă a proiectului și obligațiunile beneficiarului privind prezentarea datelor inițiale, necesare pentru elaborarea concepției.Aceasta se referă și la amplasamentul și la date desfășurate a fie căruia participantul creativ.
4. Nu este clar dece așa serioasă Concepția se răspândește numai pentru obiective proprietății municipale, dar ce e de făcut cu acelea private și a statului?
5. P. 6 prevede prezentarea documentației atât în forma digital, cît și pe hârtie. Care format, pe suportul topografic, sau nu?
6. Ca regulă, după cerințele și normative în vigoare, fiecare documentația urbanistică mai detaliată se elaborează în baza documentației urbanistică la nivel ierarhic mai general. În cazul dat pot fi și, așa numită <<Strategia dezvoltării socio-economică>>și în baza ei, documentația urbanistică pentru mun. Chișinău (PAT și PUG), care nici cum nu sunt numiți în Caiet de sarcini menționat.
Answer (22 Nov 2021, 13:52):
1. E necesar de concretizat și a pune în concordanță reciprocă denumirea lucrării cu denumirile teritoriului Centru a municipiului, zona Centru a municipiului, sectorul «Centru». În cazul dat se concretizează hotarul concret a «teritoriului», «zonei», și «sectorului» administrativ. Mai ales că în mun. Chișinău afară de orașul Chișinău intră încă 17 comune cu mai multe localități. Sectorul administrativ «Centru» ocupă o treime din Centru istoric a orașului. Clar că apare întrebarea.
1. În procedura de achiziție, se face referință la sectorul Centru al municipiului. Informația privitoare la delimitarea sectoarelor municipiului Chișinău o puteți găsi în dispoziția nr. 3/12 din 31.05.2000 a Consiliului municipal Chișinău.
2. Cum de înțeles dezvoltarea rețelei de centre pentru dezvoltarea industriilor creative? Mai ales că numai pentru Centru. Dar ce de făcut cu cele adiacente care, posibil nu întra în hotarele așa numit «Centru». O mulțime de industrii cu o mulțime de centre în centru neapreciat.
2. Atragem atenția că cerințele documentației pentru prezenta achiziție publică țin doar de elaborarea Concepției pentru dezvoltarea sectorului „Centru” al municipiului Chișinău prin „Dezvoltarea rețelei de centre (hub-uri creative) pentru dezvoltarea industriilor creative în sectorul „Centru” al municipiului Chișinău, prin conversia și revitalizarea impbilelor existente, proprietate municipală” și include domeniiile: IT, Arhitectură&Urbanism, e-commerce, digital marketing, social media management, producție de sunet/video, fotografie, design graphic, design vestimentar, animație, stand UP-comics, Start Up, Centre de Tehnologii Media, etc. și, nu include alte sectoare sau comune ale municipiului. Informația ce ține de crearea noilor centre creative în sectorul „Centru”, precum și toate cerințele necesare sunt prezentate în Caietul de sarcini și Documentaţia standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii, publicate. Totodată, pct. 9 al Caietului de sarcini include noțiunile necesare, pentru a înțelege mai corect subiectul achiziției și sarcinile puse.
3. În Caiet de sarcini lipsesc paradigma, structurarea concretă a proiectului și obligațiunile beneficiarului privind prezentarea datelor inițiale, necesare pentru elaborarea concepției.Aceasta se referă și la amplasamentul și la date desfășurate a fie căruia participantul creativ.
3. Informăm că, Concepţia reprezintă un sistem de idei orientate spre tratarea multilaterală a unei/unor probleme, în cazul dat a unei probleme urbanistice pentru sectorul „Centru” al capitalei, care va avea impact asupra dezvoltării sociale, economice și culturale a întregului municipiu.
Toate datele de care va avea nevoie elaboratorul proiectului de Concepție, contractat după desfășurarea procedurii de achiziție publică, vor fi colectate de elaborator în mod separat cu implicarea, după caz, a DGAURF. Conținutul-cadru al proiectului Concepției, precum și toate cerințele esențiale sunt stabilite în pct. 4 din Caietul de sarcini publicat.
4. Nu este clar dece așa serioasă Concepția se răspândește numai pentru obiective proprietății municipale, dar ce e de făcut cu acelea private și a statului?
4. Ofertele vor fi elaborate în strictă conformitate cu cerințele stabilite în Caietul de sarcini și vor prevedea soluții doar pentru obiectele proprietății municipale. Ofertele prezentate, care vor fi neconforme cerințelor Caietului de sarcini nu vor fi examinate.
Propuneri pentru dezvoltarea obiectelor ce sunt în proprietate privată pot fi înaintate în adresa DGAURF în mod separat, care ulterior vor fi înaintate proprietarilor privați de imobile pentru examinare.
5. P. 6 prevede prezentarea documentației atât în forma digital, cît și pe hârtie. Care format, pe suportul topografic, sau nu? 6. Ca regulă, după cerințele și normative în vigoare, fiecare documentația urbanistică mai detaliată se elaborează în baza documentației urbanistică la nivel ierarhic mai general. În cazul dat pot fi și, așa numită &lt;&lt;Strategia dezvoltării socio-economică&gt;&gt;și în baza ei, documentația urbanistică pentru mun. Chișinău (PAT și PUG), care nici cum nu sunt numiți în Caiet de sarcini menționat.
Cerința din pct. 6 privind prezentarea documentației întocmite în format digital, este stabilită pentru a publica proiectul documentului pe pagina oficială WEB a primăriei mun. Chișinău și a DGAURF, astfel, se solicită prezentarea documentației în format digital „pdf”, partea grafică în dwg/dxf sau format GIS (utilizînd softul QGIS sau ArcGIS, după caz). Referitor la cerințele privind restectarea documentelor naționale și internaționale, precu și a actelor normative, a se vedea pct.4 din prezentul Caiet de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK